EVVI

Alla inlägg under november 2010

Av Ewelina - 30 november 2010 19:54

Oops.nu var det ett tag sedan jag var inne på bloggen.

Men så ni vet kommer jag bara skriva på bloggen då jag orkar och har tid,alltså det blir kanske inte varenda dag.

Idag på skolan så räknade vi matte första lextionen.

Efter rasten så hade vi samling med resten av skolan och övade på julsånger som vi har gjort i någon vecka nu^^ Ulrika kom idag också och ska vara med oss några dagar nu,och på eftermiddagen så övade vi i vår klass på stämmorna till sången och sedan övade vi på jul pjäsen.och sedan drog vi hemmåt.sedan har jag bakat pepparkakor och legat i sängen å lyssnat på musik.Men nu snart ska jag dra ut med Hunden på en liten promenad :)


Av Ewelina - 25 november 2010 21:30

Hejsan,idag på skolan så har vi jobbat med lite matte och sedan efter rasten var det sång.

Och efter maten så fick vi släpa in granris in till salen sedan hade vi dramatik och en halv timme på slutet så var vi uppe hos Micka och målade på våra kol bilder.

När skolanvar slut så hämtade Åsa oss och vi åkte hem.Jane följde med så var med henne en stund men sedan lämnade jag henne inne med Elias så jag kunde städa lite och Chatta med några.haha vad snällt av mig^^ Men hon är faktiskt lite jobbig ibland tyvär.Så medans hon var inne så bestämde jag och Sandra att vi skulle på H-fest i morgon,vilket som kommer bli kul förhoppningsvis och Emil skulle med också :) och vi får se om någon mer följer med.

Nyss så åkte Jane hem och jag funderar på om jag ska dra ner i sängen för jag är jätte trött.fast tror jag tittar på Robinson först.Tror Jane ringde sin pappa för jag var typ inte med henne någonting,hehe.Taskigt av mig ''/

Av Ewelina - 23 november 2010 18:48

Sötaste sparbössan ever, det var kärlek vid första ögonkastet jag lovar! Den här lilla kartongen(sparbössan) med en liten tjuv-katt inuti heter Itazura coin bank och finns på

www.strapya-world.com



  




Av Ewelina - 18 november 2010 00:12

Skönhet & Hälsa


För att få din kropp att må bra och se bra ut på ett billigt sätt

så är det dags att slänga ut allt godis och saker med fett i sig och ta in frukt ist.

För att fixa något gott och nyttigt till helgen så kan du göra en frukt milkshake.

Det är bara att blanda ihop de frukter du tycker är godast i en mixer,

sedan är det bara att njuta.

Och eftersom vi pratar om frukt så kan jag även passa på att berätta

att Citron juice är bra för huden!


Gör så här:

1.Använd Citron juice på en bomulls lapp

2.Applicera det på ansiktet tills du känner att det blir bra

3.Sedan väntar du några minuter och sköljer sedan av.

Av Ewelina - 8 november 2010 20:20


Sterling Knight-What you mean to me


  


Det här är min favorit sång,tycker den är sjukt underbar låten<3


Av Ewelina - 8 november 2010 16:15

Nu är jag hemma.

Dagen idag på järnhandeln var bara bra,och alla var hur trevliga som helst.

Fast på ett vis så känner jag ju Åke och Gert ,så det var bara roligt att vara där.

Fick Sätta prislappar på nya varor som kom in,och ställa ut saker i butiken.

och typ stå vid kassan och titta på när Åke jobbade^^

Också så fick jag göra några små saker så som att fixa till hyllorna så de vart fina nere vid leksakerna.Och vid 10 så fick jag reda på att jag ska ha fika och från kl 12.00-13.00 har jag lunch rast,så får gå till mormor och äta denna vecka den tiden :)

Och i morgon ska jag hjälpa Gert på färg avdelningen tydligen.

Jobbar från  kl 8.30-15.30

Men nu ska jag titta på Starstruck för tredje gången.

På något konstigt vis kan jag inte sluta titta på den.

Och det är visst inte bara jag heller om man tittar på kommentarer på Youtube.^^

Av Ewelina - 7 november 2010 13:00

Goddag,just nu sitter jag i mitt rum och tittar på StarStruck(ännu en gång)

Kunde inte låta bli att titta på den igen,för jag gillar den hämskt mkt^^

Mamma och Pappa har tydligen åkt och köpt/hämtat en gräsklippare,igen.

Och Joel & Emanuel har gått till Åsa,så nu sitter man ensam hemma.

Har ju något att göra iaf,så som att titta på filmen^^

 

sedan ska jag fortsätta se säsongerna och avsnitten av"Wizards of waverly place"

Och ut och springa.

Sedan tänkte jag  baka mina goda choklad muffins.^^

Iaf så ska jag titta klart på filmen nu.

Hoppas ni får en trevlig dag!

 

Trailern från StarStruck,lovar er att filmen är bättre än trailern

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards