EVVI

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Helgen..

Av Ewelina - 6 februari 2011 19:00

Fredagen: Kom till Angie runt halv 5...vi gick först till hemköp för att handla hem lite godis & ostbollar.När vi kommer hem till henne så startade vi datorn och stt där en liten stund sedan var det mat.sedan så satt vi o pratade,chattade & lyssna på musik samtidigt.efter det satta jag mig framför tv'n och glodde på film.

Sedan drog vi ut en stund för att träffa Sandra och Ida :)

Senare på kvällen så var det dags för film,var vaken till runt halv 1?

_________________________________________________________________


Lördagen: Jag och Anjelika vaknade typ halv 9 satt vid datorn och sedan åt vi frukost,efter det så gick vi ut en sväng upp på ede,där träffade vi Sandra och Ida.

sedan drog dom för att de skulle göra något,efter typ 15-30 min så träffade vi dom igen.och vi drog hem till Sandra.Där typ chillade vi bara.Vid halv 4 tiden så drog jag hem till Syster,och där var bröderna Joel & Simon.Vi spelade Wii och sedan åt vi mat och efterrätt,efter det Wii en stund till och sedan spelade vi kort,Fia och ett annat spel.

Senare mot kvällen så tittade vi på film. "the sorcerer's apprentice" "How to train your dragon" & "The karate kid" Karate kid har jag sett förr där men,Trollkarens lärling och how to train your dragon var hur bra som helst! mina nya favorit filmer.^^

_________________________________________________________________

Jao asså så såg helgen ut,idag så var vi iväg och åkte skridskor igen,

och Jane följde med,för de hade kommit innans mammi hämtade oss hos Linda & Jonny.

Och jag saknar mina söta små vänner ni vet vilka ni är!<3


och här kommer några bilder sedan lördagen,hos linda

              




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelina - 13 april 2011 13:09

Hoppsan! Kom just på att jag hade glömt att skriva ett inlägg på denna blogg,om min nya blogg. Och om det är några som brukar gå in här ibland fortfarande så är det så att nu så skriver jag oftast på min andra blogg,tror jag ska ta bort denna blo...

Av Ewelina - 21 februari 2011 08:15

Godmorgon. Vaknade runt kvart över 7,gick upp och tvättade håret och sminkade mig, så nu sitter jag här och ska precis föna & platta håret.Sedan äta lite frukost... När mamma kommer tillbaka efter att ha lämnat av Joel och Simon p...

Av Ewelina - 20 februari 2011 18:30


Nej nu tänker jag faktiskt inte sitta här framför datorn och slöa mig längre. Nu ska jag ta med hunden ut på en 4 kilometers promenad och då ska jag använda mina söta rosa vantar jag köpte igår. Hoppas ni får en trevlig söndagskvä...

Av Ewelina - 20 februari 2011 14:30

Hej,God morgon eller God eftermiddag? Iallafall,Vaknade för typ en halv timma sedan. Gick in och tvättade håret,sminkade mig lite och borstade tänderna. Så nu sitter jag här och letar kläder, men tror inte jag hittar nå..för...

Av Ewelina - 19 februari 2011 23:00


Vet inte varför,men jag sitter här framför datorn och gör inget. kan man ha tråkigare en lördagskväll? Vill titta på film men ändå inte,orkar inte igentligen. Och det är för kallt att vara ute,annars så hade man kunnat gått en sväng. Sen fami...

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards