EVVI

Alla inlägg under maj 2010

Av Ewelina - 31 maj 2010 23:25

赞

Sista veckan innans sommarlovet!

Nästa år går man i 9an  känns underbart! :)

Tror jag ska ta Dans/sång linje på Gladahudik gymnasiet sen när man ska ta och söka dit.

Musik är mitt allt!<3 StreetDance,HippHopp & Pop är dom danser jag gillar mest! :)

Sedan typ nästan all sorts musik.

Denna sommar ska bli bäst! fast det kanske jag har sagt förut?^^

Men nu börjar det bli lite sent klockan är redan 23:47   GodNatt!



  

Av Ewelina - 31 maj 2010 21:30

  

 

 

 

           

Av Ewelina - 31 maj 2010 20:53

Veckans Sötis!  

 

 

  

 

 

Denna söta lilla hundvalp är så pass liten att man knappt vågar hålla i den.Sån söt liten grej får man vara rädd om.

Av Ewelina - 31 maj 2010 19:29

Nu är sommarvärmen tillbaka :D gilla!


Dagen idag har gått jätte bra,även fast det är måndag.Men som sagt En ny vecka & nya tag!

Och snart är det sommarlov,bara denna vecka kvar sedan är man fri! ;)

Denna sommar ska bli helt underbar!<3 Hoppas jag i alla fall   


Här kommer dagens sommar bilder :)


Grannens son Alexander :)


mammas special rabatt och jag i skuggan^^  


Mina bröder:Simon och Emanuel och Alexanders bror Jesper leker:) 


Var lilla perser katt trött som alltid^^

 


Elias basket korg...viste inte att han hade en ^^

 


 


Våra rabarber :) 


Simon och Jesper spelar Kubb mot Alexander och Joel

 


Pappa jobbar med båten. 

 


Mamma och Elias.

  


Elias Nya söta mugg,Det finns små grejer på kanten som flyter omkring i vatten :) Grymt!^^ 

  



Av Ewelina - 30 maj 2010 22:32

EUROVISION SONG CONTEST

               2010 WINNER!              

 TYSKLAND

 

  

 

 

 

 

 

                                                  




                                    

 

                                                  




                                                  


        

Av Ewelina - 30 maj 2010 13:47

Förlåt att jag inte har lagt ut något inlägg på sistonde,men har varit ganska upptagen...men här kommer några bilder sen Torsdags & Fredags när vi i klassen var och tälta vid Hällkroken.


                             


Badade i havet och vågorna var ganska stora och kul var det,men iskallt ^^.På kvällen vart vågorna större.Men nu så är det dags för mat så Hejdå!:)



Av Ewelina - 24 maj 2010 15:49

     Veckans sötis  

 

 

 

    

 

 

Sötisen denna vecka får vara den här lilla kissen.

Undrar om han/hon sover eller om den spelar död^^

Söt i alla fall eller?

Av Ewelina - 24 maj 2010 15:33

En ny vecka,och nya händelser.


Nu är det bara 2veckor kvar till Skolavslutningen :)

Var ett tag sen jag gjorde ett inlägg men har inte haft en data direkt.

Skolan har varit okej,och i helgen så vart man sjuk,typiskt .Men är bättre nu så klarar av skolan i alla fall :)

Även att Linda(Syster) fyller år i morgon,23 tror jag :P så måste fixa fram en present idag...


     



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards