EVVI

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Ewelina - 2 maj 2010 17:35


Såg just på "Narnia-Prince Caspian" och den är grymt bra.Bara sett Narnia-Häxan &Lejonet förr,och den är också bra.

Och dom där två bröderna i filmen är bara så söta ^^(Peter & Edmund)

Älskar den scenen då Lucy hittar Aslan och han säger "Now I think that your friends have slept long enough, dont you?"Dom där träden är grymma!

 och hur Aslan och Lucy står vid bron och alla stannar och Lucy drar sin lilla kniv^^,Älskar Aslan,Älskar hela filmen :)

Och när den där musen säger "Yes,i'm a Talking mouse" haha.

"(the soldier)You are a mouse?...(The mouse)You people have no imagination"

 

se filmen här: http://www.youtube.com/watch?v=ucQnf34UfRI&feature=related

 

Eller här: http://www.megavideo.com/?v=DUH0RQL4






     


    

    


Av Ewelina - 2 maj 2010 00:10

Har varit en grå och trist dag idag.Hoppas på bättre väder i morgon i alla fall ;)

Vart grillat kött idag till mat mums mums! Och i morgon är det min tur att laga mat får se vad jag ska göra för något^^ men gott ska det bli!

Och sjuk börjar vi bli här hemma igen Joel(lille-bror) har fått halsflus igen så han ligger och har feber och tar medesin ''/ Jag och min hamster nyser nästan hela tiden och det rinner ur mina ögon har fått ögoninflamation.

Och lilla Saja ska få kattungar igen med våran katt :)

Saja är en Exotic

Hund är en Perser

Därför blir kattungarna så himlans söta.

Och nu Varje vecka så ska jag börja välja ut veckans sötaste.Så håll utkik  ;)


Bild på hon:





     

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards