EVVI

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ewelina - 29 oktober 2010 16:00

  



Bilden är suddig för att jag fick zooma in,

för att få bort med resten av släkten som också var med på kortet.^^

  

Av Ewelina - 29 oktober 2010 15:15

Idag är det sista dagen innans lovet :)

Känns skönt att vara ledig i 1vecka sedan är det Prao för oss i 9'an veckan efter lovet,så man slipper skolan i 2 veckor!^^

Idag har vi typ bara jobbat lite matte och lite annat,

och på eftermiddagen så åkte Jag,Jane,Lo och Kion med stefan till ett ställe i skogen,

även att där fick vi gå upp på ett berg sedan åkte vi till skolan igen,rätt Chill.

Medans Emil städade ett rum och Joel gjorde någonting.

Sedan Anjelica och Mathias höll på att smida.Så var typ dagen.^^

Men nu ska jag gå och hitta på något.


  

Av Ewelina - 22 oktober 2010 09:45

Sjuk igen,ingen skola än på ett tag.Under natten så lyckades jag bli sjuk ännu en gång ''/

När man äntligen blivit frisk så blir man sjuk igen,fast mkt mkt värre tyvär!

Kan inte svälja för halsen är igen svullen sedan har man feber så måste lägga mig ner nu,för jag kommer ändå bara bli sjukare under dagen.

Hoppas ni är friska iaf!

Av Ewelina - 21 oktober 2010 10:45

Tjena!

 


Stannar hemma idag också tyvär,blir väl att ta det lungt för jag är fortfarande inte helt frisk men mår mycket bättre! Och i morgon är det redan Fredag,så sista dagen innans helgen.

Finns inte något att skriva om tyvär men för att göra det lite längre så tänkte jag skriva om vad som hände mig i natt.

Jag släckte alla lysen och kröp ner i sängen(jag sover bäst i ett mörkt rum)

Och sedan hörde jag att det där ljudet jag har varje gång jag lagt mi på kvällen.

Det låter som om någon kommer åt något så det åker ner i golvet eller tippar,vet inte om det gör det eftersom det är mörkt och jag inte kan se,sedan så hör jag något i mitt höra öra,typ som om någon viskar i örat eller i alla fall gör något ljud i örat på mig.Och jag får gåshud och ryser till.sedan kryper jag ner i täcket och säger åt det att försvinna om det är något där.Sedan ber jag till Gammelmormor att skydda mig och sedan somnar jag.Snacka om läskigt fastom det kanske inte var något,jag vet inte.haha.^^

Tror ni på det övernaturliga,så som andar/spöken?

Själv tror jag på det.

 

Av Ewelina - 21 oktober 2010 00:28

En person som jag värkligen saknar är min älskade Vicky som har varit borta från mig för länge,och kommer fortsätta så ett tag till! ''/

Hoppas du har och kommer får det bra där uppe i Norge,även fastom jag har hört att lite saker om skolan du går på,haha^^

Vi får se till att ha kul medans du är här när du kommer igen!   

Massor med Kramar till dig gumman!<3


bild på min vicky:

  


Av Ewelina - 20 oktober 2010 23:28

...Hela veckan har jag varit hemma pga.att jag varit sjuk,är mycket bättre nu än vad jag har varit i alla fall,och vi får se om jag ska på skolan i morgon fast jag måste då kliva upp tidigare än vanligt eftersom mamma & pappa har sålt bilen,och vi måste därför åka med Åsa dit halv 8! orkar nog inte det -.-' Vi brukar ju vara på skolan typ 20 över eller någonting?

Joel ska på skolan i alla fall,alla andra är sjuk.Fast kan ju inte lova att han kommer gå häller eftersom att han kan fortfarande bli smittad!

Och eftersom jag har varit hemma och vilat så har jag suttit framför datorn och kollat på snart alla säsonger och episoder av den gammla tv-serien "Lizzie McGuire" på Youtube.^^

Och nu ska jag fortsätta kolla sedan ska jag lägga mig så nu såger jag hejdå till er läsare och bloggen för idag :)

Sov gott!



Av Ewelina - 19 oktober 2010 19:15

Trevlig dag idag,mycket tårta och mycket tackos blev det för mig.

Mamma undrade till och med vad som hade hänt med mig idag,hon hade aldrig sett mig äta så mycket förr tydligen,haha.^^

Åt typ 8 stora tårtbitar och 2 propp fulla tallrikar med tackos sedan kräm och pasta med köttfärssås på kvällen,Men man ska ju passa på.Blir i alla fall inte tjock om magen när jag äter ,min mage är snäll :)

Men vet ni vad!? Simon fick presenter för över 1000 kr

vi brukar annars bara få saker för 1000 kr när vi fyller år.

Men simon fick en cykel och en splitter ny mobil utav mamma och pappa.

Cykeln gick på 700 och mobilen på typ 740 eller något sedan pengar till mobilen och ett minneskort med 2GB på.Visst är jag glad för hans skull men ändå,Jag måste få presenter över 2000kr när jag fyller år,Jag fyller lixom 16! vill igentligen ha ett Sweet sixteen party såsom de på MTV har men jag tror inte vi är så rik haha,och vem skulle inte vilja ha ett sånt?^^ okej nu låter jag värkligen som en diva,haha!^^ sorry.


Vart ganska avundsjuk på Simons mobil,men min duger väll den också.bara att Simons är mycket coolare^^ fast jag vill häldre ha en iphone,som jag skulle fått köpt när jag fyllde 15,fast då hade Pelle Ante & Simon redan köpt en ny mobil som jag är glad över :)

tack igen killar!<3


Simons mobil:

  

Och min nuvarande mobil:

  

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards