EVVI

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ewelina - 29 augusti 2010 13:09


hittade detta på en annans blogg och jag måste jag bara lägga upp det på min blogg också^^

Jag skulle lätt köpa ett par sådana till min bil när jag fått en ^^



Av Ewelina - 23 augusti 2010 15:45

  



  

Veckans sötis är dessa små gulliga grisar som verkar nyss ha lekt i målarfärg^^

Så söta eller vad tycker ni?


Av Ewelina - 21 augusti 2010 13:00

Kostvanor

Ät varierat och regelbundet: frukost, lunch, middag samt 2-3 mellanmål, varje dag.

Ät mer frukt och grönsaker, satsa på ”5 om dan”, det vill säga en frukt eller en grönsaksportion till varje måltid och mellanmål.

Välj fiberrikt- till exempel grovt, nyckelhålsmärkt bröd med hela korn, fullkornspasta, råris och bulgur (fullkornsvete).

Satsa på fet fisk minst två gånger i veckan: fet fisk som till exempel lax, makrill och sill innehåller bra protein- och fettkvalitet med viktiga omega 3 fettsyror.

Av Ewelina - 20 augusti 2010 16:45

Fredag + Havet


Idag så var vi vid havet och badade med skolan.hemma så var det inte så fint väder men där ute vid hölick vart det sol :)

Men tyvär så vart det inget badande för mig.

Just nu så funderar jag ut på vad jag ska baka^^

Och från och med i morgon så kommer det bli en låg uppdaterning på bloggen någon vecka.


  

Av Ewelina - 20 augusti 2010 10:00

  


Ulrik Munther- Good Riddance



Jag kan aldrig sluta lyssna/titta på denna låt/video,tröttnar aldrig^^ 



Av Ewelina - 19 augusti 2010 22:43

Tänkte göra ett litet inlägg nu innans jag går och lägger mig.

Idag som sagt så har vi varit på skolan som jag skrev om tidigare.

Sedan lite senare så åkte vi till Hemköp & Ica för att handla lite tills i morgon.

Och när vi skulle hämta pengar hos mormor så kom hon med ett på nya skor,som hon nyss hade varit och köpt åt Simon jätte snygga var dom!

Senare så fick jag prova köra Eu-moppen.Som pappa har lagat åt en...Jätte roligt! Åkte typ upp till 90km i timmen med den när jag var påväg till Dellen!haha.

jaja,annars så har jag suttit vid datan och gick en sväng.

Musik som sagt,^^.

Men nu ska jag lägga mig,ska upp tidigt till skolan i morgon.Godnatt!  

Av Ewelina - 19 augusti 2010 17:34

     




Märkte att jag har glömt veckans sötis denna vecka!

Så här kommer en gullig katt som jag och Jane träffade på för någon vecka sedan.

Den är hur gosig som helst,en jätte snäll katt.Med lång och fluffig pels :)


  



Av Ewelina - 19 augusti 2010 11:24

Idag var det upprop på skolan klockan 10.00 så jag har nyss kommit hem.

Skolstarten började bra,pratade dessutom...har lite svårt med att prata på skolan men detta år ska det bli ändringar på det.Eftersom nästa år är det dags för gymnasium så måste jobba på.

Hade tänkt gå någonstans i Göteborg,så måste ha bra betyg då .^^

Uhhm,Vad ska man säga mer?

Det var kul i alla fall,mycket skratt blev det i dag på skolan.

Och om jag & Jane hörde rätt så skulle vi ut och segla i slutet av nästa vecka!?

Sitter nu och lyssnar på musik,gissa vem jag lyssnar på då,

Uhhm vem kan det vara?,Ulrik Munther kanske? haha.


Har ont i huvet idag så ska ta en alvedon nu,skriver mer senare.


  

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards