EVVI

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ewelina - 18 augusti 2010 20:06

Hejsan igen!


Har inte alls något mycket att berätta nu.Förutom att jag har lyssnat på musik exakt hela dagen!

Solen har kommit fram en gång idag,men det är så kallt så jag orkar inte vara ute.

Just nu så längtar jag bara tills jag är färdig med allt så jag kan gå och sova.

Ska duscha,göra ett ansikts-spa,äta,träna och göra yoga innans så får nog börja nu ska bara lyssna färdigt på låten eller låtarna med Ulrik^^

Ha en trevlig kväll!


  

Av Ewelina - 18 augusti 2010 16:04

 Dagens skönhet och hälsa

Idag fuskar vi med ett youtube klipp.



För att få lockigt hår på det vänligaste sättet.

Av Ewelina - 18 augusti 2010 15:56

  


Ulrik Munther- Life



Man tröttnar aldrig på Ulriks röst/låtar,

i alla fall inte om man har samma musiksmak som jag har.^^

Av Ewelina - 18 augusti 2010 15:48

Hello alla läsare!


Hoppas ni har en trevlig och fin dag idag,

själv så har man en tråkig dag för det är mulet och regnar.

Men musik piggar alltid upp en,speciellt mig!

Sitter och lyssnar på Ulrik Munther's låtar,och ibland någon av Miley Cyrus låtar.

Älskar Ulrik's sångröst! haha men i alla fall,Idag blir det nog inte så mycket som händer.

Nu ska jag gå och äta,skriver mer senare!


  



Av Ewelina - 18 augusti 2010 00:43

Ulrik's verson utav filip's låt "Jag lovar och svär"



Och sådär glad och rolig som han är i en video är han i värkligheten också.^^

Han har en sån underbar humor och personlighet.Och är hur duktig som helst på att sjunga.



Låten hamnar i kategorin "Dagens låt" fast det inte är dagens låt.

Av Ewelina - 17 augusti 2010 13:42


Samantha Jade- Step up


Av Ewelina - 17 augusti 2010 10:00

Tisdag och bara två dagar kvar!

Solen skiner men det är inte så värst varmt här idag inte än i alla fall.

Sitter och lyssnar på musik,och laddar hem musik till mobilen.

Har inget planerat för idag,men hittar väl på något under dagen.

Hm...har inte så mycket mer och säga just nu,skabara föna håret sedan gå ut och sola,

för man blir mer solbränd på morgonen före kl.12.00



  

Av Ewelina - 16 augusti 2010 22:45

En ny vecka och solen lyser!

Måndag idag början på en ny vecka,så någon dag kvar,tills skolan börjar.

 

Har typ vilat ut mig hela dagen,och runt 6 tiden så cyklade

 Jag,Ante,Pelle,Joel & Simon för att bada.

Vattnet var ganska varmt,jämnfört med vattnet i Blodmyra i alla fall.

Jag och Ante var dom första som kom upp ur vattnet och klädde på oss kläderna.^^

Syster har varit hit idag under lunch-rasten och efter jobbet.

Hon visade även mig kläderna hon beställt.

och just nu så sitter jag och dricker en varm kopp te,framför datan.

Ska strax dansa lite(min träning) och sedan göra lite yoga.Godnatt



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards