EVVI

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Ewelina - 2 augusti 2010 18:46

hello

just nu så Är jag hemma har nyss kommit hem efter en rund tur till delsbo,med jane.

Är helt slut nu, men ska ta och äta snart,

vi får se om vi orkar cykla och bada sen . haha.


  

Av Ewelina - 2 augusti 2010 11:30


  

Veckans sötis handlar ju om den som är sötast för denna vecka.Och denna lilla apa kan man värkligen se att den är värd att få vara med i veckans sötis.

Hur söt kan man igentligen vara!^^

 

  


Hittar ingen källa för denna bild tyvär.

Så vet inte om den är Real or Not real.

Men för att ha egen åsikt så ser den ut att kunna vara levande.

Av Ewelina - 2 augusti 2010 11:00

Få platt mage på bara en minut!

Vissa utav er tror kanske att det inte fungerar,

men ni har fel om ni håller på i några dagar så ska ni se att det ger resultat.

Min mage har blivit plattare och jag har bara gjort det i 2 dagar,kan ni tänka er?^^

Jag tycker ni i alla fall kan prova :)




Så här gör du:

1. Sätt dig på en stol som är tillräckligt hög

för att du ska kunna pendla fritt med benen utan att röra vid golvet.

 
2. Sätt dig på dina händer.


3. Lägg över kroppsvikten på händerna (som om du skulle lyfta dig själv från stolen).

 Böj något på knäna och lyft låren cirka 6-8 cm från stolen.

Sänk dem långsamt och kontrollerat igen.


4. Gör rörelsen minst en minut, men gärna längre.


Lycka till!

  

Av Ewelina - 2 augusti 2010 10:15

God morgon!


Idag så ska Jane komma hit och vara med mig.

Undrar vad man hittar på då?^^

Vet i alla fall att jag ska fortsätta träna,

så får dra med mig Jane på en jogging tur eller cykel tur.

Vaknade för ungefär en timma sedan,som sagt pappas nya regel.

har nyss varit inne och ätit frukost,

och nu ska jag gå in och fixa i ordning lite vaniljte.


  


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards