EVVI

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Ewelina - 6 augusti 2010 11:45

Hello!

Idag så är det soligt och varmt lika som igår :)

Ska både sola ute och i solarium idag,igår när jag solade solarium så vart jag jätte brun!

så ska fortsätta sola nu någon gång i veckan,

då kanske jag hinner bli ganska brun till skolan?^^

Idag så är Linda här,hon har solat solarium nyss sedan ska hon göra sig i ordning för hon ska på bröllop,mamma ska hjälpa henne med hår och sånt.

Och nej,det är inte hon som ska gifta sig.^^

Senare så ska jag åka ner till Linda för jag ska sova i hennes lägenhet,

ändra själv eller med henne & killen.Det beror på om dom kommer hem i kväll.

Ska strax gå till min hamsters grav och lägga en blomma på.

Har lovat att jag ska göra det varje dag nu i sommar.

Det känns så tomt utan honom vem ska jag ta hand om nu då?Även att jag kommer vara mörk rädd nu,och jag är inte redo för att köpa en ny hamster än heller så ska få fiskar idag.


  

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards