EVVI

Alla inlägg under april 2010

Av Ewelina - 30 april 2010 14:45

Var vid Majkasan nu ikväll med Anjelika och vi hade as roligt förutom att det börja regna och dom tände aldrig majkasan...Men vi stog och titta på när dom sköt raketer,sen så såg vi ett par killar som stog och fråga en gubbe massa frågor T.ex.Vad heter din fru,vart bor du,vad är din älsklings färg & vad har din fru för underkläder...massa sånt och vi stog och garva haha.Vart så kallt tillslut så vi gick hem mina händer frös nästan till is :P

Just nu så sitter vi inne och pratar med en konstig kille på Anjelikas msn och vi garvar ihjäl oss för han låter så rolig ut i microfonen haha.Nu tänkte jag och Anjelika gå ut och titta på raketer :P och sedan titta på film "What a girl wants" och käka godis och skratta lite mer,haha   



  


Av Ewelina - 25 april 2010 22:33

Fick sovmorgon idag åtminstånde till kl 11.

vaknade och gjorde mig  i ordning som vanligt,efter det så hjälpte jag mamma att vika tvätt och starta typ 3-4 tvättmaskiner idag.Även att det var jätte vackert väder ute idag.Gick ett varv runt byn med Elias i vagnen,somnade gjorde han också.Tränade lite idag  också :) även att jag bakade Cupcakes idag och jätte goda vart dom ;) efter en lång solig och härlig dag så duschade jag nu mot kvällen.Känner mig faktiskt rätt så duktig idag:)

Men nu så måste jag dra till sängs annars orkar jag inte upp tidigt i morgonbitti ^^


  


Nattinatti!


  

Av Ewelina - 24 april 2010 14:46

Vackert väder!


Lördag.Jaha vad ska man hitta på idag då,just nu så är Jane här,tänkte precis åka ner till affären fast då kom hon istället :P

är jätte hungrig just nu ^^ Har tyvär inte varit inne på bloggen på några dagar,men ska försöka lägga ut inlägg varje dag nu framöver.

Ska ut och springa snart åtminstånde,och sedan vill jag lägga mig ute i solen och sola lite :)


  

Av Ewelina - 21 april 2010 15:38

Onsdag.


Vart ingen skola för mig idag,Skulle åka och ta EEG i stan.Jag ska inte ligga och sova på ryggen!^^ kunde inte andas nå bra sade läkaren  Det är typ det som är prolemet,när jag ligger och sover på rygg det är då Epilepsin kommer(har bara en liten Form av Epilepsi  det är typ bara 3% av 100.),men måste konstigt nog ta medesin emot det ändå ,bara för att minska riskerna att Epilepsin ska bli större.har tagit medesinen i drygt 1 och 1 halvt år.

 

 Efter det så vart det in en sväng med mamma på H&M köpte ett Svart Hellokitty linne(Ville ha rosa men fanns inte i min storlek) och ett par svarta shorts även att jag passade på och köpa En ny "Maybelline" Dream Matte Mousse.När jag kom hem så somna jag i sängen direk,Fick ju bara sova 4 timmar i natt bara för jag skulle åka dit idag,Gick och lade mig kl 00.00 vaknade kl 4.00 och skulle vara där kl 8.00 Jobbigt men nu så är jag utvilad ;)

Funderar på om jag ska åka ner till säcken i kväll :)


  

Av Ewelina - 20 april 2010 18:59

  


Vad sägs om att bli tatuerad av en 3årig tjej vid namn Ruby Dickinson?


Den lilla flickan har levt i en tatueringstät omgivning enda sedan hon föddes.Hennes pappa jobbar som tatuerare,och redan vid 3 års ålder så fick Ruby skapa sina första tatueringar,genom att använda sin pappa som ”försökskanin”! Detta gör henne till världens yngsta tatuerare någonsin.


Någon som vill bli tatuerad av den lilla sötnosen? ^^


Källa: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1266581/Three-year-old-girl-set-worlds-youngest-tattoo-artist.html

Av Ewelina - 19 april 2010 18:28

Ska åka iväg till Svanbacken och sola solarium nu.Hoppas på att bli lite brunare till sommaren så man vågar visa sig lite i bikini vid stranden,haha.









    

Av Ewelina - 19 april 2010 15:11

Idag är det ”äntligen” måndag och dags för en ny vecka, full av nya utmaningar och händelser!


Skolan idag var okej,på förmiddagen så hade vi Engelska.

Och på eftermiddagen så hade vi Matte.


Åkte ju Moped till skolan idag,och på vägen hem så var jag nästan på väg att flyga ner i diket med Mopeden för det blåste så mycket,haha.

även att vattnet är borta här i byn så man kan inte gå på toa eller dricka vatten och framförallt inte tvätta håret,ansiktet och borsta tänderna   Problem Problem...



  




Av Ewelina - 18 april 2010 20:48

En svindyr klänning behöver inte bestå av exklusiva tyger, och den behöver inte vara skapad av en berömd kläddesigner.


Det finns ett mycket enkelt sätt för att skapa en svindyr klänning,och det är att använda riktiga pengar istället för tyg!..Det kanske var så ”The People’s £50 Million Lottery”tänkte när dom sydde ihop en klänning med 50.000 pund (en halv miljon kr), för att använda som reklambild i deras lotterikampanj?


 

   


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards