EVVI

Alla inlägg under april 2010

Av Ewelina - 18 april 2010 10:14

Igår var det min dag.Åkte moped hela dagen,åkte runt byn flera gånger och till Delsbo två gånger och till frigge en gång,haha.Och ja,jag är jätte duktig på att köra  allvarligt talat.Och på kvällen kom Trisse och Elvira hit med sina barn en stund och jag fick en moped-hjälm av dom och en stor choklad ask :)


  


ska väl ut ock köra lite mer idag antar jag   ska nog åka till Delsbo och hälsa på Gunilla(faster) om inte hon kommer hit då :)

Tv-programmet Arn är det repris på idag så ska titta på det,missade ju det i måndags. men ska göra mig i årdning nu,klä på mig och sminka mig och sätta mig på mopeden och köra runt byn ^^



  

Av Ewelina - 17 april 2010 12:56

  


15 år idag :)

har typ åkt moped hela dagen och nu så är Jane här så fick pengar och en sparbössa av henne    även att min 4-männing fyller år idag också så Grattis till han med   



  



Av Ewelina - 16 april 2010 18:59

  


Igår fick jag syn på en av GBs nya glassar – Magnum gold. (Den har redan har funnits ett par månader, men jag är lite efter! )


Det första jag lade märke till är att chokladen på utsidan av glassen är guldfärgad

vilket är ganska snyggt. Men sedan läste jag på innehållsförteckningen, och till min förvåning såg jag att glassen innehåller havssalt!?


Jag brukar oftast gilla nya magnumglassar som kommer ut i butikerna,men jag undrar verkligen om en glass med salt kan smaka gott?


Av Ewelina - 16 april 2010 18:51

Skolan idag var rätt okej :)

även att man blev klar med läxan också!

 Väldigt vackert väder är det ute också fast lite kallt.

fick gå hem efter skolan idag för mamma hämtade aldrig Joel eller mig.

men struntsamma onödig info   


Och imorgon är det min dag!   15 år dårå :)



  


Av Ewelina - 15 april 2010 16:21

Här är något för folk som gillar att "Smygfota"

 

Ett företag vid namn Chobi har tillverkat världens minsta digitalkamera.

Kameran är såpass liten att den ser ut som en leksak! Men kameran är riktig och den kan producera både bild och video i HD-upplösning.

 

  

                     Pytteliten!

  

 

Så nu har alla spioner och "paparazzi-fotografer" en ny pryl att köpa?

 

Av Ewelina - 15 april 2010 16:15

skolan idag gick trögt >.< även att det inte är så himlans fint väder heller.

borde nog städa mitt rum idag,men kanske inte orkar.

Även att man har läxa tills imorgon också   


  


Av Ewelina - 14 april 2010 16:52

Här kommer en bildsamling med sött designade japanska lunchboxar(bento)

från matkonstnären Akino Ichigo.


För söta för att ätas? jag tycker det^^

      

        


Av Ewelina - 14 april 2010 15:34


  

                                (Google bild)


Detta härliga väder påminner mig om att det ungefär bara är 7 veckor och 2 skoldagar kvar till sommarlovet,

och det faktumet känns värkligen toppen.


Skolan idag var rätt okej.Jag,anjelika,Joel,Lo och Anita(lärare)

åkte till museum i hudik efter det så gick vi och fikade lite ,sedan till biblioteket och lånade böcker,sedan tillbaka till skolan.

Resten av klassen fick jobba,för att vi gick promenad igår på eftermiddagen men dom gick hem ist så vart tjafs på morgonen idag så vi som följde med på promenad fick åka till stan.

Men när vi hade åkt så gick dom hem  ''So they are in big trouble''  

I alla fall så ska jag läsa lite om japan nu ;)


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards