EVVI

Alla inlägg under juni 2010

Av Ewelina - 30 juni 2010 09:45

Idag så vaknade jag utav det härliga mullret av åska,

Jag är en sån som tycker det är hur härligt som helst.^^ Tror jag ska ligga i sängen idag för man blir så avkopplad av ljudet när åskan går.Visst det kan vara lite grått och trist men det är så härligt ibland! Någon mer som tycker om åskan?^^


Nu tänker jag krypa ner under täcket och sova något timme till^^


  



Av Ewelina - 29 juni 2010 17:02

Laurel Roth är en konstnär som tillverkar vackra fågel-skulpturer med byggmaterial som består av bl.a lösnaglar,smycken,lösögonfransar,hårklämmor och en hel del mer saker som oftast vi tjejer gillar.

Jag tycker det är ganska coolt.^^

Här kommer några bilder:

                    


http://loloro.com/section/55043_Peacocks.html 


Av Ewelina - 29 juni 2010 15:08

  


Miley Cyrus nya låtar från hennes nya album är hur bra som helst,ni kommer inte bli besvikna.^^

Dagens låt: Miley Cyrus (Robot)


Av Ewelina - 29 juni 2010 13:45

Solen ligger på idag också.

Men det är nästan för varmt tycker jag,men man ska inte klaga!^^

Men att det är 30grader varmt i mitt rum det får man klaga på! när dom byggde mitt rum så glömde dom att sätta in en ventil,så värmen åker aldrig ut häller! och jag vill inte ha dörren öppen häller för då kommer det in flugor och myggor m.m men nog pratat om det.Har nyss ätit jordgubbar och melon,passar perfekt för denna dag!^^


    



Av Ewelina - 29 juni 2010 09:45

Vaknade för en stund sedan.Och snart ska vi åka till säcken och handla.Vad jag gör senare idag får vi se då,får ta dagen som den blir som jag ibland brukar säga till mig själv^^

Puzz!


  

Av Ewelina - 29 juni 2010 09:30

Här finns ett tips på några bra klädsidor och smycketssidor m.m som jag gillar!

För er som är intresserad av att handla något nytt :)

Smycken - www.cocoo.se  

Kläder - www.melba.se

Hår - www.forhair.se

Blandat - www.forever21.com

Smycket - www.saray.se


  



Av Ewelina - 28 juni 2010 20:15

Vi har nyss varit iväg och köpt kaniner.Och jag lovade ju att visa dom så här kommer några bilder,tog även bilder på några andra som fanns där,men inte alla inte ens i närheten av alla.hon hade hur många kaniner som helst! stora som små,korthåriga och långhåriga.Hon hade några veckor gamla kaninungar som var jätte söta och jätte liten! har aldrig sätt så små förr.Men fick ingen bra bild på dem för dom låg mest i sin lilla koja. Och det fanns hur många burar och hagar som helst.Den fanns jätte söta lång håriga som hade rockabilly frisyr och tuppkam något sånt...Men Emanuel tog inte någon sån han tog korthåriga :( fast en av dom var 50% såndan långhårig kanin.Så om dom han valde parar sig så finns det en bra chans att vissa ungar blir långhåriga sa hon som sålde kaninerna.Hon hade visst velat prova att para ett par sånna kaniner som vi köpte :)

 här kommer några bilder.

                    



Och här kommer våra som vi köpte.

        

Av Ewelina - 28 juni 2010 15:45

Solig och varm sommardag!

 

Nu idag är det värkligen sommarväder! Så vi har nyss varit hos Åsa och ätit jordgubbar & glass,passade perfekt till denna dag.Även att vi ska åka och köpa två kaniner senare,vet inte vad det blir för kaniner dom hade 100st olika som vi får välja mellan eller Emanuel ska välja...

lägger in bilder på kaninerna när vi har hämtat dom ;)


    

Jag idag-lite dålig bild menmen.

Linne-JC

Shorts-H&M

Skor-Skopunkten

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards