EVVI

Alla inlägg under juni 2010

Av Ewelina - 3 juni 2010 19:21

Dagen idag har varit rätt okej :) i skolan så tränade vi inför avslutningen som vanligt denna vecka.både på sångerna och på teatern.Måste stå och dansa,sedan idag så fick vi reda på att vi skulle läsa upp en Fråga/gåta eller vad man säger,på avslutningen jag skar ställa denna"Vad födes vid liv och rör sig ej" Sedan efter skolan så följde jag med Anjelika,Sandra och Emil till Delsbo för att köpa blommor och skämtsaker till vår lärare, eftersom att vi inte ska ha henne nästa år.Så därför ville vi köpa något som vi ger henne på avslutningen.Alla i klassen gav ju pengar eftersom det är från hela klassen.Just nu så är jag Jätte trött och längtar till sängen,men har lyckats dansa lite nyss och ska väll dansa mer^^


Dagens låt: Just getting started by Sabrina Bryan.

Av Ewelina - 2 juni 2010 23:30

Dagens låt:The partys just begun by Cheetah girls.




Skolan idag ,vi typ tränade  inför Avslutningen som är på lördag.Som vi kommer hålla på med alla dagar nu. igentligen är det ganska jobbigt men man slipper i alla fall sitta på en stol heladagarna och ha tråkiga lektioner...

men nu är klockan mycket så är nog dags att lägga sig nu,

har tyvär inte hunnit lagt upp något mer inlägg idag mer än detta förlåt.

Godnatt!

 

  


Av Ewelina - 1 juni 2010 07:08

Kevin Borg!

En av mina favorit Artister är Kevin Borg.

Han är så söt,och är hur bra som helst på att sjunga,så som en Artist ska vara^^

Jag hoppas värkligen att han fortsätter som han gör,då kanske han blir känd så som alla andra Artister i utlandet.

Får åka och turnera i massa olika länder så som alla dagens unga stjärnor gör! fast inte vet jag det kanske han redan gör?

Kevin är den bästa deltagaren någonsin i Svenska IDOL!


Titta på detta! Man kan nästan tro att han Världs känd eller i alla fall känd känd i Hela Europa.



Lyssna även på den här!



Vad tycker ni om Kevin Borg? :)



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards