EVVI

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Ewelina - 15 juni 2010 15:10

Hello alla läsare!

Solen har kommit fram igen här i Bjuråker! :)

Jane var ju här tidigare som sagt,men hon åkte hem för hon mådde inte så bra stackarn!

Så det vart inget badande som synd var.Har nyss varit ute och spelat basket med min broder.jag låg först en långstund hade poeng 18 medans han hade 13,men på slutet så kom han ikapp mig och vann ;(  och jag har varit duktig och städat i köket och tv-rummet idag! Och snart är det mat,sedan ska jag baka något,mums!^^ ha en bra dag idag!

 

  

Av Ewelina - 15 juni 2010 13:17

Jane är här idag igen :) och vi flummar oss lite idag hehe^^ hon ska stanna här tills sent ikväll typ.

 även att vi snart ska ner till Dellen och bada om det inte börjar regna,solan har tittat fram lite nu på morgonen i alla fall :)

Även att vi har satt på Jane lösnaglar,fast dom ramlar av lite då och då,haha^^ Men nu ska Jane lägga ut ett blogginlägg på sin blogg,titta in där också vet jag!^^ 

 www.jeily-o.bloggplatsen.se


  

Av Ewelina - 15 juni 2010 13:00

Någon som har provat på att smaka en månkaka?

själv har jag inte,men blir väldigt sugen på att smaka.

Vill testa att baka sånna någon dag,bara att jag inte vet om det är lätt!? men man måste väl prova för att få reda på det^^ har ju receptet på datan och så...

Fast att baka egna är ju inte likadant som att äta det på någon kinaresurang eller i kina. Så någon gång jag träffar på en månkaka så tror jag att jag köper en^^


Månkakor brukar man oftast äta i mitten av hösten på månfestivalen i Kina.


  

Av Ewelina - 15 juni 2010 12:00

Veckans sötis!  

 

 

 



Bananas are for monkeys

En sån söt liten apa^^ efter man har sett denna reklam så vill man ju inte äta en banan nå mer nästan^^  finns även en till "banana are for monkeys" reklam som är lika gullig,bara att den är lite sorglig :( hittade den inte på youtube så kunde inte ta den,

men denna var lika söt eller vad tycker ni?^^

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards