EVVI

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Ewelina - 25 juni 2010 15:53

           


Inget fint väder idag,det ska ju vara vackert väder på midsommardagen! men icke.

Har nyss varit ner till brolle (bror-erik) men var inte så kul där så gick hem igen och åt tårta,mums! Senare så ska vi grilla,också gott^^ Och Jane kommer!

Även att jag och lillebror Emanuel försöker hitta någon billig kanin/hamster på blocket eller två billiga för han ska ha en,och jag vill också ha en.Antar att min hamster inte kommer leva länga till men nu så får jag inte tänka så!hoppas värkligen att han fortsätter leva fast om han har ett tumör,så fort det har tagit sig till hjärtat dör han har jag för mig att någon sagt? Nog pratat om det nu.


Har hittat nya låtar som jag gillar.


Miley Cyrus:

Who owns my heart
Can´t be tamed
Every rose has its thorn
Permanent december
Stay
Take me alone
Robot
My heart beats for love

 

Jennifer Love Hewitt:
Stronger
I'm gonna love you
Can i go now
How do i deal
Barenaked
First time
Stand in your way
Rock the roll
Just try

 

 

     

 

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards