EVVI

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Ewelina - 27 juni 2010 23:30

Söndag idag sista dagen på denna vecka.

Vaknade halv 11 idag för jag och min broder Simon skulle åka och jobba hos Jan.

Det fanns 4-5 stora högar med kapad ved som vi fick bära till vedboden och ställa upp.Vi fikade och åt mat osv emellan.Vi fick 400kr var. Och nu bara för vedbärningen idag så har både jag och Simon ont i vänstra armen/handen,haha^^ Så nu blir det att åka till Hudik någon dag och köpa en sommarklänning eller något annat.Vi ska även få jobba mer någon dag nu i veckan,så då får vi mer pengar :) fast dom ska jag köpa en present av,till mamma för att hon fyller år den 7 Juli :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik,Miley Cyrus nya låtar^^


här kommer några bilder från idag.

 

Mums,jordgubbar och glass!:)


  Jans brors hund :)

    Mee^^

  Me again!^^


  Simon


     

Jag

 

Jag


 

Simon


  Jag igen.Tyvär så fick jag ha min fluffiga jacka hela dagen för bromsarna flög runt mig hela tiden,och såklart svättades jag ihjäl typ^^                                       

Kurre,han är jätte kelig^^


Måste sova nu,godnatt!<3 

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards