EVVI

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Ewelina - 3 juni 2010 20:14

Tittade runt lite på youtube och kom fram till den gammla öppnings låten för pokemon^^


Efter alla dessa år så gillar jag pokemon låten fortfarande.De nya versionerna för pokemon är inte lika bra som den första, tycker jag^^.Saknar tiderna då man titta på detta.


Den första versionen.


Den andra versionen.


Den tredje versionen.



Vilken Version tycker ni mest om? :)

Av Ewelina - 3 juni 2010 19:21

Dagen idag har varit rätt okej :) i skolan så tränade vi inför avslutningen som vanligt denna vecka.både på sångerna och på teatern.Måste stå och dansa,sedan idag så fick vi reda på att vi skulle läsa upp en Fråga/gåta eller vad man säger,på avslutningen jag skar ställa denna"Vad födes vid liv och rör sig ej" Sedan efter skolan så följde jag med Anjelika,Sandra och Emil till Delsbo för att köpa blommor och skämtsaker till vår lärare, eftersom att vi inte ska ha henne nästa år.Så därför ville vi köpa något som vi ger henne på avslutningen.Alla i klassen gav ju pengar eftersom det är från hela klassen.Just nu så är jag Jätte trött och längtar till sängen,men har lyckats dansa lite nyss och ska väll dansa mer^^


Dagens låt: Just getting started by Sabrina Bryan.

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards