EVVI

Alla inlägg under juni 2010

Av Ewelina - 11 juni 2010 01:30

En trist och grå dag,jag som ville ha sol.


Vaknade gjorde mig i ordning och for till Stan med Linda.Handlade en väska och lösnaglar nöjd.och på kvällen kom Jane hit och var här till halv 10 :).Vi pratade om skolan nästa år och vad vi ska göra nu i sommar,även att vi gav oss ut på en liten jogging tur med hunden^^ och nu sitter jag här och håller på med mina naglar,men tror jag ska ta och lägga mig nu Godnatt!




Av Ewelina - 10 juni 2010 16:33

Solen skiner och det är varmt fortfarande här borta i Bjuråker.Har nyss legat ute och solat,men ska ut igen och sola.Sedan tänker jag göra en kall Smoothie^^


Det gäller att ta till vara på sånna här vackra dagar. Kom ihåg låten ”Sommaren är kort”.

 

Nya bilder från idag ^^

                

Av Ewelina - 10 juni 2010 14:31

Sommar värmen är tillbaks!


Solen har lagat på hela dagen hos oss än så länge i alla fall här i Delsbo & Hudiksvall.

Har åkt in till stan idag med några i familjen,köpte lite smått och gått,hopprep & Rosa nagelack :) ska in till stan på fredag köpa lösnaglar.Hoppas syster följer med då^^.

Har nyss varit ute och haft lite vattenkrig med bröderna.


Fick även ett sms nu på morgonen från Jane där det stog:

Ewelina jag ska börja i waldorf!:) jag fick för pappa han har pratat med Toby!:) och Toby ville träffa mig!:) jag längtar tills jag börjar där!:)


Gissa hur glad jag vart när jag fick veta att hon ska börja i vår klass och skola efter sommarn :D!<3 Nu ska jag ut och gå med hunden,sedan ska jag kanske sommar baka^^

Av Ewelina - 9 juni 2010 23:45

Hello alla läsare!


Onsdag idag.

Har dock inte kunnat varit ute på internet dom senaste dagarna för internet har kronglat hos faster,eftersom jag har sovit där så har jag inte kunnat gått in på bloggen någon dag så ber om ursäkt för det.

 

Dagen idag har varit rätt så bra :) åkte hem ifrån faster vid 1 tiden så har varit hemma stort sätt hela dagen,men jag har varit duktig här hemma! Fixat tvätten,städat köket,gått ut med hunden,varit med lillebror Elias.Annars har jag bara suttit vid datorn och varit ute lite.Och jag har värkligen saknat min dator!<3 Men nu ska jag gå och sussa kudden,God Natt!

Av Ewelina - 7 juni 2010 20:59

Igår han jag inte skriva något inlägg tyvär.Men åkte till faster och sov hos henne igår ska sova över till i morgon med,och där hemma så är alla sjuk igen så dom har fått en ny medecin.Alla förutom jag har varit sjuk tre gånger där hemma.Tur för mig men i morgon ska jag och mina bröder till doktorn och ta halsodling och om jag inte är sjuk så måste jag sova borta tills dom andra är frisk.Kommer inte orka sova här så länge tror jag^^ och kattungarna är så söta dom har fått sina ögon nu :) har inte några bilder på dom nu som större,bara som små men det kan väl inte skada att lägga ut några bilder för det :)


      


Även att det var Nationaldag igår så då grillade vi och gjorde en jättegod middag jag och min faster alltså  också kom farmor och Jan hit och åt med oss :) Hur firade ni er nationaldag? :)

Av Ewelina - 7 juni 2010 12:00

Veckans sötis  


Här är en söt liten katt som har listat ut hur hon kan dricka vatten ur en vattenkran,och samtidigt tvätta ansiktet^^


Av Ewelina - 4 juni 2010 21:47

Skolan idag var ganska bra men ändå inte p.g.a att jag fick åka hem vid lunchen för att jag inte mådde så bra...har typ bara legat i sängen idag sen jag kom hem förutom att jag fick åka och köpa ett par skor tills i morgon.Har fortfarande ont i halsen och i huvet,mår inte illa nu längre i alla fall,ska nog till skolan i morgon.eftersom att jag har vilat mig hela dagen typ,så är jag nog bättre i morgon är bättre redan nu.Har nyss duschat mig och ska snart måla naglarna tills i morgon :)

 

  

Av Ewelina - 3 juni 2010 20:14

Tittade runt lite på youtube och kom fram till den gammla öppnings låten för pokemon^^


Efter alla dessa år så gillar jag pokemon låten fortfarande.De nya versionerna för pokemon är inte lika bra som den första, tycker jag^^.Saknar tiderna då man titta på detta.


Den första versionen.


Den andra versionen.


Den tredje versionen.



Vilken Version tycker ni mest om? :)

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards