EVVI

Alla inlägg under juni 2010

Av Ewelina - 15 juni 2010 12:00

Veckans sötis!  

 

 

 



Bananas are for monkeys

En sån söt liten apa^^ efter man har sett denna reklam så vill man ju inte äta en banan nå mer nästan^^  finns även en till "banana are for monkeys" reklam som är lika gullig,bara att den är lite sorglig :( hittade den inte på youtube så kunde inte ta den,

men denna var lika söt eller vad tycker ni?^^

Av Ewelina - 14 juni 2010 19:30

Provade på att göra nya naglar igår ,som jag lovade att jag skulle visa  upp lite senare idag så här kommer det en bild.


Bleh,slarv jobb!

  

Av Ewelina - 14 juni 2010 17:15

Just nu så är Jane här.Hon kom för en stund sedan.Och vi filar lösnaglar som hon ska få ha på sig i morgon när hon kommer hit,ska måla dom likadana som dom jag hade på mig i lördags och söndags.Haha föresten! när jag tittade runt lite på youtube så fick jag syn på en låt som var med i melodifestivalen 2003 som jag jämt lyssnade på,på den tiden!^^


Här är den,någon som känner igen den och som minns den?^^

"Bubbles-Knock you out"


Provade att dansa denna dans idag,och jag kan säga att jag inte kunde dansen ett dugg!men börjar lära mig hihi^^

Minns att jag kunde hela dansen och låten på den tiden,och att jag och mina kompisar brukade dansa och mima/sjunga till den^^

Av Ewelina - 14 juni 2010 14:38

Ojsan! har visst försovit mig lite idag,vaknade vid halv 1 kke gick och tvättade håret på engång,tittade sedan lite på tv^^ och nu har jag suttit här framför datan en lång stund.Och det vart ingen jogging runda för mig igår,kände att jag inte orkade och att jag var för trött...

solen tittar fram nu idag här i bjuråker så tänkte kanske ut och gå en sväng med hunden,men först måste jag göra mig i ordninig :) Har även gjort nya naglar igår som ni kan få se senare,har för mycket att göra nu tyvär :( hare bäst!



     

Av Ewelina - 14 juni 2010 14:38

Ojsan! har visst försovit mig lite idag,vaknade vid halv 1 kke gick och tvättade håret på engång,tittade sedan lite på tv^^ och nu har jag suttit här framför datan en lång stund.Och det vart ingen jogging runda för mig igår,kände att jag inte orkade och att jag var för trött...

solen tittar fram nu idag här i bjuråker så tänkte kanske ut och gå en sväng med hunden,men först måste jag göra mig i ordninig :) Har även gjort nya naglar igår som ni kan få se senare,har för mycket att göra nu tyvär :( hare bäst!



     

Av Ewelina - 13 juni 2010 23:30

Hoppsan,idag fick jag  50kronor av min faster.Och gissa vad jag gjorde på engång? åkte till affären och handlade lösgodis^^ Om jag fortsätter så här så kommer jag aldrig kunna behålla mina pengar!haha^^  jag har tur som inte blir fet av godis i alla fall^^ 

 Har nyss varit inne och käkat min mammas blåbärspaj med vaniljsås,mycket gott :)Och just nu så försöker jag komma på  hur jag ska måla mina nästa naglar^^  och igår och idag så har jag missat joggingpassen pågrund av regn,fast idag var det inte nå regn på förmiddagen.Men då hade jag fullt upp med annat...Regnar nu också tror jag också är det ganska sent, men ska kanske ut och jogga endå nu innans jag lägger mig,vi får se.Godnatt



  

Av Ewelina - 13 juni 2010 13:30

Lovade att visa resultatet på lösnaglarna jag fixade igår,inte så märkvärdiga menmen^^


vad tycks?^^


   



Av Ewelina - 12 juni 2010 02:30

Idag har det regnat hela dagen i lilla kyrkbyn.

 

Sitter här nu efter en lång och tråkig dag,Vaknade gjorde mig i årdning,vikte tvätt,målade lösnaglar (Resultat får ni se i morgon)

Sen mot kvälls sidan så har jag bara tittat på tv med familjen eller några av dom i alla fall.

Tittade på "En prinsessas dagbok" och sedan "En prinsessas dagbok 2" älskar dom filmerna!^^

Har haft lösnaglarna på mig hela dagen idag ungefär,och det är ganska jobbigt för man kan inte göra så mycket med händerna^^ men kommer nog vänja mig efter någon dag hoppas jag^^Och nyss när jag kom in i mitt rum så hörde jag att ljudet i mobilen har kommit tillbaks lite grann! tappade ju mobilen i vattnet förra sommaren så ljuden försvann.Hoppas på att ljudet kommer komma tillbaka igen,håller tummarna!^^

Men nu så tror jag att det är dags att göra kväll,så Godnatt!<3


     







Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards