EVVI

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Ewelina - 11 augusti 2010 23:45

Hejsan! eller ska man säga godnatt?^^


Idag så har det varit en fin dag,varmt och soligt.Jag hoppas det kommer fortsätta vara ett sådant väder också.Har precis blivit färdig med håret mitt,Blonderat det! vi får se om jag ska färga håret igen till koppar blont,eller om jag ska ha det såhär? bild får ni se i morgon :)

Skulle även åka moped idag men då fungerade inte den,igen!

Så pappa fick lista ut vad som var felet,och det sista som han bytte ut till nytt det var det som var felet ifrån början.Men en posetiv grej är att nu är det mesta bytt till nytt så nu fungerar den i något år till :)

 Haha,även att jag och Linda vart skit rädda idag för vi skrämde varandra samtidigt!

Men nu ska jag inte göra lite yoga sedan läga mig,för nu blir det att vi ska vara uppe innans klockan 9.00 i morgon och framöver tills skolan börjar för då blir det upp tidigare!

Godnatt!

Av Ewelina - 11 augusti 2010 15:30

Skönhet & Hälsa


Fötterna


FOTBAD. Börja med att ge fossingarna ett välförtjänt fotbad i cirka 10-15 minuter.
TA BORT FÖRHÅRDNADER. Peela bort döda hudceller med en exfolierande kräm eller gör din egen peeling av mineralsalt och massageolja som blandas i en mortel.
FILA FÖRSIKTIGT. Fila försiktigt bort förhårdnader med en sandpappersfil eller pimpsten. Smörj med svalkande fotkräm och tryck ner nagelbanden försiktigt.


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards