EVVI

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ewelina - 12 oktober 2010 23:46

Tänkte göra ett snabbt tips här på bloggen innans jag lägger mig!


Har precis märkt att detta fungerar om man vill få bort acne.

*Idominsalva

*Stioxyl 5%

*Äppelcidervinäger

*Ättiksprit.


Sedan ska ni se till att

*äta mycket frukt & grönt

*Sova ordentligt

*Dricka mycket vatten

*Inte stressa

*Motionera

*Byta sängkläder ofta


Good luck!

Av Ewelina - 12 oktober 2010 15:00

Har nyss kommit hem från skolan och idag gick det rätt så bra faktiskt ännu en gång.

Kom lite sent eftersom Emanuel vägrade kliva upp,men till slut så ;)

På förmiddagen så jobbade vi med Engelska,vart lite flummigt under tiden^^

Och sedan efter maten var jag med på brännboll lite innans Svenska lextionen började.

På svenskan så fick vi lära oss vad "Gestaltning" var,även fast om vi kanske visste...

Och sedan fick vi typ skriva 3 lappar,på ena lappen skulle vi skriva en plats och på dom andra 2 fick vi skriva en karaktär .

Sedan fick vi dra en karaktär lapp och sedan en annan lapp,och skriva en berättelse.Jag fick skriva om en skrynklig tant som bodde i Delsbo.

Den vart ganska bra ärligttalat,haha^^

Juste Thomaz ville att jag skulle nämna honom här i bloggen,han pickade på mig med en penna på min arm idag!Även att Lo drog ner vissa under bordet,fast inte mig för jag höll fast mig i bordet,haha ,fast han drog såklart,ont gjorde det i foten också...

Jag Ida och Jane har typ småpratat och flummat oss lite idag på skolan,trevligt^^

Ja,men nu ska jag fixa läxan som vi fick idag

    

                    


Ida ville inte att hennes ansikte skulle synas på bloggen så fick sudda ut,

även fast om hon är så fin så^^


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards