EVVI

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Ewelina - 11 oktober 2010 15:15

Dagen på skolan gick förövrigt bra förutom att jag blev av med min tuggummi påse.
Troligen Angelika eftersom Jane sa att hon hade rotat i hennes väska,
och det var därför Jane bar på sin hela tiden.
Men kan ju inte anklaga henne när jag inte är säker häller.
Men kan ju säga att hon sjönk jäkligt lågt om hon snodde det,
eftersom att jag inte gör något dumt mot henne.
På förmiddagen hade vi Engelska,gick faktiskt rätt bra för min del.
Och på efter middagen hade vi Svenska och det gick ju rätt bra det också.
Har alla goa läsare haft en bra dag idag då? :)

 

  

 



Av Ewelina - 11 oktober 2010 09:45

A brend new day!

Hejhej,vaknade lite sent nu idag 20 över 9 eller någonting sånt.
Jag är klar och väntar på att de andra i familjen ska bli klar så vi kan åka till skolan snart.
Så medans jag väntar skriver jag ett kort inlägg^^
Idag så tror jag inte att det händer något speciellt,förutom att Pelle & Ante kommer till sin pappa
så kanske blir att vara med dom.Fast jag vet inte om jag orkar häller,vi får se.^^
Hoppas skoldagen går bra idag.Vår klass är ju som den är på måndagar,
men det är bara för att våran klass är bäst,hehe.^^
Men tror vi ska åka nu.


  

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards