EVVI

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ewelina - 5 oktober 2010 19:51

  





Syskonkärlek är så gulligt!^^ I alla fall på denna bild med dessa söta vargbröder.

Dom verkar ha det trevligt och mysigt tillsammans.


  


Av Ewelina - 5 oktober 2010 19:32

Hejsan.

Skolan idag har varit bra.Lite tjatit i slutet av skolan,men så kan det bli.Vissa är sur för småsaker.

Men nu ska vi inte gå in på det,idag så hade vi Engelska hela förmiddagen som igår.Sedan på eftermiddagen så hade vi Viveka i Svenska.På engelskan så vart Jag och Jane drabbade med att få läsa någon engelsk grej,var skit nervös när jag pratade hela jag skakade

så jag kunde typ inte prata så högt.

Detta beror på att jag aldrig har läst något högt inför någon under alla mina år i skolan,

tror jag...kanske någon gång?

Men nästa vecka när vi läser mer sånna här grejer så ska jag prata högre,hoppas jag.^^

När jag kom hem från skolan så gjorde jag mina sysslor sedan så vart det ett bråk över vem som hade lekt med legot i simons rum för ingen ville plocka upp det.Så då gick jag och plockade upp det bara för att få tyst på bråket mellan Simon & Emanuel.Sedan åt vi mat.

Och nu så har jag sovit en stund,medans mamma och pappa var borta.Sk

Hoppas ni har haft det bra idag också! :)

Goodbye.

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards