EVVI

Alla inlägg under maj 2010

Av Ewelina - 9 maj 2010 19:39

Kom hem till två,efter att ha sovit i Lindas nya lägenhet under natten :)

Dagen har väl varit allmänt tråkigt som en Vanlig seg Söndag.Nyss var Jane här,och nu sitter jag vid datan och lyssnar på Miley Cyrus nya låt:Can't be tamed,den är hur bra som hällst! Lyssna själv ;)  http://www.youtube.com/watch?v=TQI6EKHHvxw

Snart dags att handla kläder till Skolavslutningen också,och det får mig även att tänka på choklad doppade jordgubbar i marabou choklad :)<3



  

Av Ewelina - 8 maj 2010 21:30

Lördag idag och tjej kväll hos Linda(Syster)med Elin ö Och Linda :) Bakade Tårta som vart jätte god,och såklart titta vi ju på film också ;) "Dumpa honom" filmen var bra ^^.Och nu så sitter jag hemma måsta åka hem och ta medecin och nu så skar jag åka ner till Linda igen för jag ska sova i hennes lägenhet inatt :) själv såklart, för hon ska till Marlene och sova där, Härligt^^ Men ska åka vidare nu.

God Natt :)



  

Av Ewelina - 7 maj 2010 15:00

Äntligen så är det fredag igen Vackert väder också.Har varit i skolan och det var förstås inte många i skolan även att det var bara två lärare,så vi tog en promenad genom skogen ner till Dellen.Sedan gick vi tillbaka till skolan och åt mat...sedan hade vi en lång rast.och efter som det bara vart 4st som stannade kvar på efter middagen för det brukar vara gympa då men vi satte oss i Stefans bil och vi for till grönstjärn.sedan tillbaka,  jag och joel(bror) vart avsläppt hemma hos oss :P


  





Av Ewelina - 6 maj 2010 19:56

Var till skolan idag :)

Skolan var helt okej,vi var bara 5 st i klassen idag så vi åkte ner till Hölik,till krokodil klippan som ligger utanför hudiksvall, Roligt hade vi där,alltså när vi klättrade på klippan och hoppade från sten till sten x)) är roligare än vad det låter ;).Även att Anita(lärare)sa att någon solig dag så kunde vi åka dit och sova över en natt,i tält alltså Med klassen.När vi kom tillbaka till skolan så åt vi snabbt för vi kom försent till maten,och sedan vi i 8'an gick upp och hade Toby i matte,medans 7-6 som bara var två idag gick upp till Mika och målade.Sedan kom vi hem och vi har varit ute hela dagen,var ju fint väder :)





  

Av Ewelina - 5 maj 2010 09:51

Onsdag och hemma igen-.-

 

stannade hemma igen,mår inte så bra tråkigt nog :(

sitter och tittar på tv just nu,och tittar på denna sida http://cloey.se/

ska testa att sy om lite gammla kläder,var länge sen jag sydde nu^^

  

Även att Syster har skaffat hårförlängning(clip)som man kan ta ur och sätta dit igen när man vill,änkelt smidigt och snyggt även att det är riktigt hår:)



  


Av Ewelina - 4 maj 2010 20:38

Orkade mig upp till skolan idag :) fast har fortfarande ont i benet och halsen men febern har gått bort tror jag^^ Idag så hade vi anita på förmiddagen med matte,sedan gick jag och Lo upp till micka för vi skulle måla Mathias fick gå och lyssna på saga.Vi var bara 5 stycken i klassen idag.Även att igår köpte mamma tuggummi åt mig och idag hade jag glömmt lämna dom hemma så hade dom i fickan i skolan och Mathias tog min jacka-.- så ni kan väl gissa vad som hände?-.-.Så nu är mamma jätte sur på Mathias och säger att jag ska säga åt honom att köpa nytt,men det är väl inte så enkelt häller? men i alla fall så har jag inte nå tuggummi nu :( Även att jag ska ta och skaffa en ny kamera så fort jag har råd, så då kan jag lägga upp nya bilder varje dag!:)

Men nu är det nog dags för mig att göra mig i ordning för att lägga mig ,och det kan ju ta tid när det gäller mig^^ så God Natt!


  

Av Ewelina - 3 maj 2010 20:30

Måndag En ny vecka och  nya tag,och sjuk -.-

har legat i sängen hela dagen nu,så nu har jag varit upp och ätit.Har halsbränna och feber och en aning ont i huvet.Ska se till att komma i väg till skolan i morgon i alla fall,även att mtt ben har stuckit åt ett annat håll så har ganska ont att gå på det(höger).något åt muskeln eller något tror jag,typiskt.

men ska ta och lägga mig för natten nu jag i alla fall så natti natti^^.



  




Av Ewelina - 3 maj 2010 20:15

            Veckans Sötis^^

 

  

Denna lilla panda ungen försöker ta sig ur sin inhängnad, så sött...men tror inte han lyckas så bra på att försöka rymma :P

 

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards