EVVI

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ewelina - 17 januari 2011 20:30

Nu är jag jätte trött!

Kvartsamtalet gick väl ganska bra,hoppas jag!

Och som lärarna ser nu så har jag inget vidare problem men ämnerna,Brian vet inte direkt vad han ska sätta för omdömme på engelska deremot eftersom jag inte pratar så värst vidare mycket där,men som toby ser det så tycker han att jag ligger på hög nivå i engelskan i skriven text och förståelse,det är bara det att jag inte vågar prata..men han skulle prata med brian om hur vi ska göra för att få mig att komma in i att våga prata.

Toby tyckte det skulle bli en tjej och kill-grupp i engelskan för han tycker att alla vi tjejer i klassen inte pratar så vidare värst mycket,fast det var hans tänke eller så skulle jag sätta mig med brian eller toby en tid och läsa en grej på engelska så var det lixom avklarat så har jag fått uppnått målen i det också.menmen

Sedan pratade vi om mina gymnasie val! och såhär ligger det till...


           

Av Ewelina - 17 januari 2011 15:15

Hello!


När jag kom till skolan idag så satt jag uppe i klassrummet med Jane och Thomas och snackade tills vi skulle börja,Vi nior hade Bryan i engelska de två första lextionerna,sedan var det lunch efter lunchen så satt man nere i ann-sofie's klassrum en stund med killarna och lyssnade på när det pratade,tills de skulle gå ut till snön...Jag och Jane märkte att vi tydligen fick en längre rast för Toby och killarna byggde en snökoja,AZUM!^^

 så vi började knäppa en massa oseriösa bilder.haha^^

sedan var det dags för Matte en kort stund,sen skulle vi typ måla ett hus i perspektiv?

Och tillslut så slutade vi,och vi fick åka med Åsa hem idag,trevligt :)

Och ungefär vid halv 7 tror jag? så är det dags för kvartsamtalet! ogillar   

What do you think about that? Gillar eller Ogillar?

Nu ska jag dra in och äta,bye!


  



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards