EVVI

Alla inlägg under januari 2011

Av Ewelina - 10 januari 2011 16:03

Kikade runt lite på YouTube nyss och hittade en video där Miley Cyrus och Taylor Swift sjöng tillsammans till Taylor's låt "Fifteen"




Jag tycker båda två är riktigt duktiga sångerskor! och när jag lyssnat på denna så märker jag att dom värkligen har helt olika sångröster...

När man bara lyssnar på Mileys låtar eller Taylors

så lägger man inte märke till det,inte så ofta iaf.

  


Av Ewelina - 9 januari 2011 17:15

Gårdagen var riktig trevlig,

Trevligt folk,God mat,Bra dans-uppvisning,roliga aktiveteter,

och bra sångare speciellt Alexander,han var den bästa av dom.^^

Alexander är en snäll och skön kille,riktig trevlig.

Hans lillebror är söt han också.^^

 Efter festen så sov man över hos Syrran,vi spelade Wii och glodde på film..

Sedan somnade man runt 5,halv 6 tiden.^^

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyvär så blev det så dåligt filmat,ingen aning om vad jag höll på med.^^

När alexander skulle sjunga första låten så fungerade inte ljudet så bra tydligen.

Sedan när han sjöng opera så fungerade inte min kamera-.-

Men han var jätte duktig på att sjunga opera kan jag dock säga.




Några Ungdomar sjunger   

Jag tror ena killen gillade den där micken.^^

 


Dans-uppvisningen.  

Av Ewelina - 7 januari 2011 19:30

Hej,just nu sitter jag och längtar tills i morgon!

För i morgon blir det Thai-fest för Phakdee(Theow) fyller 40!

Ska dra dit med Syrran och hennes kille :)

Längtar tills jag får höra Alexander sjunga.^^ <3

                                                  

      Ni kan klicka här http://www.alexandercundell.se/

för att lyssna på honom när han sjunger,om ni vill.

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards