EVVI

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ewelina - 3 december 2010 19:56

Hej,Tova här.


Just nu sitter Ewelina och Nora och gör ett paket..så fick gästblogga medans :)

Detta är första gången för mig så vet inte riktigt hur jag ska göra^^

Har varit här i ca. en halv timme,och vi har typ lyssnat på musik och pratat.

Härligt att träffa varandra igen kan jag säga ;)

eh..ingen aning om vad jag ska skriva.^^

Idag har jag själv varit på skolan,Fredag oxå så idol nu snart och sista dagen på veckan.härligt

men nu tror jag att det är dags att gå in och sätta sig framför tv'n ;)

 hejjar på Jay! han är grymt bra! Nora hälsar till er alla oxå! Puzz<3


Av Ewelina - 3 december 2010 19:00

Hejsan på er!


Idag är det Fredag och har inte gjort så många inlägg på några veckor,som sagt någon dag tidigare.Men idag har det gått ganska bra på skolan,och det var igentligen menat att jag skulle följa med på fritidsgården med Emil,men sedan fick jag höra att mina kusiner skulle komma i kväll,så vart ändrade planer..och i morgon ska jag baka små Cupcakes till basaren som är på söndag,så hoppas mina Cupcakes blir bra då ;) fast det brukar dom bli^^

och för någon dag sen så fick jag veta vad min replik i julspelet ska vara,jag ska vara en av de 3 visemän om det inte var konungar?

 iaf här kommer den

  


Men nu ska jag gå,skriver kanske något mer lite senare ikväll!

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards