EVVI

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ewelina - 13 december 2010 14:30



Vaknade med en förkylning i morse vilket som inte var så trevligt,

hoppades på att denna gång i år så skulle jag lyckas hålla mig frisk tills efter fredagen iaf.

men så vart det inte,men hoppas jag orkar spela teater endå! Skulle vara synd om jag lämnade min roll i pjäsen i år eftersom det är mitt sista år på denna skola.

Men får ta och vila hela dagen och dricka mkt té,ska nog söka på någon bra film som jag kan sitta och glo på strax.^^

Men vet iaf att jag inte är ensam om att vara sjuk nu denna tiden på året.

Kan ju iaf säga att det är tur så länge man inte har fått "vinter magsjukan" för den har jag brukat fått de tidigare åren,och det är inte kul! fast förra året vart jag bara jätte förkyld.

Har varit till tandläkaren idag också,det gick väll bra antar jag.^^ sedan ska Emanuel till tandläkaren också kl 15.15 Jag gillar att gå till tandläkaren och Emanuel gillar inte att gå dit...annars brukar vi vara rätt så lika i sättet^vi två.^^

Få se om jag skriver mer senare,men just nu ska jag ta det lilla lugna här.


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards