EVVI

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ewelina - 8 december 2010 22:28

Hejdär! idag så var det rätt chill på skolan,det började med att Jag,Ida,Anjelika ochJane skulle laga mat.Stefan skulle igentligen hjälpa oss men han var upptagen så vi började utan honom.Anjelika och Ida började skala potatis medans jag och Jane dukade brickorna,när vi var klar med det så skar vi potatisen i skivor..haha såklart var jag snabbas utav Jane och mig på att skära så Anjelika å Ida började bara ge mig potatis tillslut^^ eftersom att Jane var seg.. efter det så skar vi purjolök och sedan bakade jag och Anjelika kakor :) våran tradition att baka när vi lagar mat förstår ni ;)

Efter maten så skulle vi sjunga,efter sången så övade vi på pjäsen.

Och sedan var det dags att sluta,och sedan när jag kom hem så var pappa fortfarande sur för igår så han började skälla på mig och sa att jag inte fick fira jul med dom i år pga att jag inte ville skära en sallad -.-

Också så fick jag inte vara inne så då gick jag ut till mitt rum och somnade.Och idag igen så fick jag ingen mat här hemma...

och nyss så har jag tittat på en film -"Hotel for dogs" älskar filmen<3

Fast det vart lite bilder idag iaf men har tyvär inte hunnit lägga in dom på datan ''/



Av Ewelina - 8 december 2010 08:00

God morgon!

Nu sitter jag och gör mig iordning för skolan...Morgon pigg här vet ni ;)

haha igentligen inte men just nu är jag inte så trött faktiskt! fast kommer väll snart att bli.^^

Tänkte även försöka fixa lite nya bilder senare idag,för nu var det faktiskt ett tag sedan jag knäppte nya kort,om ni undrar varför jag inte lägger ut bilder.

Och medans man gör sig klar så ska man ju såklart ha bra musik på också!

Det gör lilla Evvi glad!   

Iaf,så ska jag fortsätta nu.Skriver mer efter skolan.



  

Av Ewelina - 8 december 2010 00:37

Bakabaka en kaka...


Idag så har jag bakat hela dagen! helt slut. från 14.00-21.00

var igentligen menat att jag skulle till syrran idag och titta på film med henne,men bakningen tog alldeles för lång tid.^^ Bakade Cupcakes som vi ska sälja på basaren i morgon.Vart faktiskt nöjd med dom men hade kunnat gjort ett bättre jobb,faktiskt!

          


Tror det var ungefär 100st mini cupcakes.hoppas de gillar dom iaf! :)

Nu tänker jag sätta på en film och sedan försöka sova.

Godnatt<3

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards