EVVI

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ewelina - 5 september 2010 10:24

Hello again!



Nu var det ett bra tag sedan jag var inne på min blogg,

men ska börja vara inne nu igen.

Dom första veckorna i skolan har varit lite sega

så jag har varit så trött på den sista tiden.

Skol dagarna har varit bra hittills,

och hoppas på att dom kommer fortsätta så också (Antagligen inte) ^^

Och i fredags så plockade vi i klassen lingon på eftermiddagen

och när jag och Angelika pratade med Stefan och samtidigt plockande

så märkte vi att det surrade en massa bredvid oss

och vi frågade Stefan om du fanns jordgetingar på skolan.

Och samtidigt så stack det till på mitt ben(lår) så jag och Angelika började springa

och efter oss kom Stefan.Och såklart så vart jag geting stucken!

så fick någon medesin jag skulle dricka sedan en salva som jag skulle smörja på,

på geting bettet,ajj som det sved.

Sedan kom Toby in i köket där vi var och då fick han reda på attjag blivit stucken,

men jag fick i alla fall ett + utav toby för att jag flinade och var glad

och vågade mig ut i skogen igen för att plocka lingon,

men sedan sa stefan åt mig att jag skulle gå in och vila.

Och idag är det svullet och rött på ett stort område på låret och det kliar så himlans mycket!

Haha jaja men nu ska jag gå och äta är hungrig.


  


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards