EVVI

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ewelina - 18 september 2010 18:30

Hejhej,tänkte nu skriva om fjällvandringen Torsdag-Lördag.

 

I Torsdags åkte man iväg med klassen upp till fjällen och tältade,

när vi hade vandrat i några timmar så kom vi fram till stället vi skulle tälta på.

och vi satte upp tälten,medans Tyr,Joel,Emil & Mathias hade gått vilse så

Lo och Stefan fick gå iväg och leta dem.Och efter någon timme så hittade vi dom.

Och då hade dom gått ungefär 1mil i uppförs backe med sina stora ryggsäckar,

så snacka om att dom var trött.^^

Och på fredagen när vi vaknade så fick vi göra i årdning oss och äta frukost.

sedan skulle vi ut och vandra.

Vi så några jätte vackra vattenfall och vattnet var jätte gott att dricka!^^

Efter vi hade passerat vattenfallen så vände Angelika,Sandra,Emil & Mathias

och gick tillbaka till tälten medans vi andra vandrade vidare.

Vi vandrade i flera timmar.Och jag gnällde på en massa saker typ ungefär hela tiden,

och Toby(lärare) hade aldrig hört någon gnälla lika mycket som jag gjorde.^^

Så jag fick MVG i att gnälla,haha.^^

sedan så hade vi kommit fram dit vi skulle sedan vände vi igen och fick vandra tillbaka.

när vi kom fram till tälten så var jag helt genom blöt och trött.

Och under den natten så var det jätte kallt för mig så jag kunde inte sova någonting nästan.

Och idag fick vi vandra tillbaka till bilarna som tog ungefär 2 timmar.

Och sedan for vi hemmåt halvvägs hem så stannade vi och lärarna gick in och beställde pizza :)

Och vid 5 tiden så var vi hemma i delsbo,

och nu sitter jag här och är ny duschad och lyssnar på musik.

Snacka om att jag har saknade duschen och musiken när vi var där borta.

Vi fick ju inte ha mobilerna med så gick inte att lyssna ''/

Och jag kan lova er att jag har grymt ont i ryggen,magen och i bena(Tränings värk)

Tyvär så hittade jag inte kameran när vi var och vandrade igår.

Så blev inte så många bilder när vi var i fjällen.

                              



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards