EVVI

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Ewelina - 23 september 2010 15:42

Här är ett tips av mig som jag nyligen har testat och som fungerar super bra!

Visibly clear är ett jätte bra rengörande medel som går in i huden och tar bort smuts och bakterier.

Jätte bra för er som vill ha en fräschare hud utan pormaskar & acne. Jag såg skillnad direkt ärligt talat.


Och NEJ jag får inget för att lägga ut detta inlägg utan jag skriver bara det som ett tips för er som vill få en fräschare hud,för att jag tycker själv att det fungerar alldeles utmärkt.


       

       

2-in-1 wash mask (jag använder)

spot stress control,Daily scrub.

3in1 daily cleansing lotion

Blackhead daily scrub

Rapit clear treatment (jag har precis köpt)

blackhead eliminating toner

oil-free facial wash

oil-free make-up remover

oil-free moisturiser (Jag använder)





Av Ewelina - 23 september 2010 08:45

Hejhej.

Sitter hemma just nu och tittar på film,klockan 13:00 ska jag åka till skolan

för jag orkade inte vara med på Drakleken idag hade ont i halsen och kroppen.

Men en lektion kan man inte missa bara för det.^^

 

Filmen jag tittar på heter "Niko(på väg mot stjärnorna)"

värd att se på faktiskt! :)

  


Om den lilla renpojken Niko. Mest av allt i hela världen skulle han vilja kunna flyga precis som sin riktiga pappa, en av de coola renarna som tillhör Tomtens legendariska flygande kår. Niko har aldrig träffat sin riktiga pappa och ingen tror på hans historier om honom heller. Men efter en vargattack på Nikos hem ger han sig ut genom isande snöstorm och farlig terräng på det farliga uppdraget att hitta sin riktiga pappa. Med på sin resa har han sin vän och låtsas pappa Julius – en klumpig flygande ekorre. De får också sällskap av den tjusiga och sjungande vesslan Wilma som hittar till Tomtens hem.


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards