EVVI

Alla inlägg den 10 september 2010

...

Av Ewelina - 10 september 2010 16:15

Jaha,också föll man på marken igen.

 

Nu var det ett tag sedan jag var inne på min blogg,

och jag som skulle fortsätta med att uppdatera bloggen.

Men när man är sjuk och går i skolan hela dagarna blir man helt slut,

så har inte haft tid till att uppdatera! ''/

Men i Torsdags hände det en kul grej.

Jag och Jane åkte bussen in till stan kl 8.15 Och gick på en filminspelning för vi skulle vara statister

och för min del så var det riktigt skoj! :) (vi fick ta ledigt från skolan)

och där fanns några tv-kändisar dessutom så jag fick en kram av Claes Malmberg och fick ta ett kort på han och mig.^^

  

 

Tyvär så vart bilden inge bra pga min kamera i mobilen + att jag inte var berädd på att Jane knäppte just i den stunden ^^ men sånt kan hända ibland.

Och när dom filmade så flög kamera mannen rakt ovan för mig så det var läskigt för man trodde den grejen han satt på skulle gå sönder,haha.Även att han som satt på den grejen såg ut som Markolio.

men såklart fanns det andra kameror som stog på ställ på marken.

en lång dag vart det 9.00-17.00,  8 timmar ståendes i stan!

Men som sagt det var riktigt skoj.^^



Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards