EVVI

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Ewelina - 26 september 2010 17:48

Tjena!


Idag har det varit en solig och fin dag hela dagen! :)

Sedan medans jag har legat i sängen och tittat på några filmer på min data

så har dom visst hunnit städat grymt mycket inne i huset.

Så när jag såg det så måsta jag också ut i mitt rum och börja städa,

även att akvariumet mitt var hur lortigt som helst så nu har min fiskar fått ett städat hem också!

Och Gunilla har även varit här för en liten stund sedan,och jag fick några små saker av henne.

Och mamma och jag hade bestämt att vi skulle ha en trevlig söndags middag med familjen hon lagade någon god mat och jag efterrätt,men inte vart det så inte.Visst mamma och jag har varit ner och handlat en massa saker till grejen men pappa förstörde allting.Han började skälla på mamma för att hon hade gjort fel och sagt fel och en massa sånt.Men nog pratat om det nu.

Hoppas ni har en trevlig kväll då,bye!^^

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards