EVVI

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Ewelina - 2 juli 2010 19:12

Hejsan igen,har nyss varit och badat lite i dellen.Det var så skönt^^  vi cyklade ganska mycket idag så vi kommer väl att bli solbränd (förhoppningsvis) Var hur svårt att hitta ett bra badställe där man kunde ligga och sola på,så vi fick cykla några kilometer tills vi hittade ett ställe där ingen var på! haha.^^

här kommer några bilder:

                

Av Ewelina - 2 juli 2010 12:58



Dagens låt får vara en av Miley Cyrus nya låtar "Stay" Lovar er den är bra!^^


Av Ewelina - 2 juli 2010 11:42

Hello!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik (miley cyrus-Can't be tamed)

Jane är också här,hon sitter och tittar på kläder som hon har fått av mig^^

Solen skiner och det är varmt så vi ska väll åka ner till Blodmyra och sola&bada.sedan kanske vi ska gå en sväng? :) måste börja träna för jag har märkt att jag har blivit lite tjockare,fast jane håller inte med,haha.^^

Men ska gå nu,byebye!


  

Av Ewelina - 2 juli 2010 00:45

Just nu sitter jag och hoppas på att mamma skikar efter några smycken åt mig.

Gillar dom jättemycket och då gör vi en avbetalning.fast mormor måste skika efter och vi säger att hon köpt det till mig så att inte pappa får reda på det,han tycker att det är onödigt att skika efter saker.^^

Dom här sakerna skikar nog jag troligtvis efter:

      

        


Källa: www.Cocoo.se


Cocoo.se har en supersnabb leverans,och det är även fraktfritt!

Älskar Cocoo.^^


Såklart betalar jag mormor pengar varje månad tills avbetalningen är slut.


Men nu så måste jag säga Godnatt! måste få min skönhetssömn,som en vän sa för en stund sedan.haha^^ <3




Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards