EVVI

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Ewelina - 5 juli 2010 23:21

Hello!

förlåt för den sena uppdateringen.


Idag så har jag varit och badat nästan hela dagen,med bröderna och min kompis Jane.

Årets första riktiga badande! lite pinsamt igentligen^^

Har sprungit,simmat & cyklat idag så det får vara träningen för den här dagen.Vi har simmat hur mycket som helst idag,haha.tror jag aldrig har simmat så mycket som vi har gjort idag.

här kommer några bilder från idag:


Här kommer ett par bilder från första badplatsen.

            

Ursäkta för att jag är  lite tjock,haha^^



Och här en bild från det andra stället:

   

haha,har simmade vi över till andra sidan fram och tillbaks flera gånger,och på den andra sidan av det där stället så var vattnet jätte varm och skönt^^

men det var strömt så man fick kämpa emot,även att det är djupt där man kunde inte nudda botten fast det är ju en båthamn så.^^ även att det är längre än vad det ser ut att vara.

Men nu är det dags för mig att gå till sängs,måste få min skönhetssömn som sagt^^

Godnatt!

  

Av Ewelina - 5 juli 2010 12:00

                                         





Vet att detta inte är helt sant för hundar kan ju inte prata och så,men dom är bara så söta så får bli dom här hundarna från alla Buddies filmer^^

Jag bara älskar dom här 5 hundarna,och därför får det bli bloopers från "snow buddies" filmen.Ni kanske har sett filmerna eller någon film,och visst är dom inte underbara?

jag tycker det.^^

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards