EVVI

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Ewelina - 7 juli 2010 20:30

Hejsan igen!


Nu har vi kommit hem efter en hel dag med badande.Vi hade jätte roligt.Just nu så sitter jag och mumsar tårta och tittar på film.^^ har inte så mycket att skriva men jag hoppas ni får en trevlig kväll!

Haha här kommer en video på stranden,men tyvär så är inte Pelle och Ante med för dom cyklade hem och åt mat just då.

Våra röster låter inte alls lika som i värkligheten kan jag lova,så vi låter lite konstiga ut.

och det är inte världens bästa video häller^^


  

Av Ewelina - 7 juli 2010 16:30

Hello,sitter på bryggan vid båthamnen i dellen just nu.

Måste strax hoppa i vattnet,annars slänger Pelle ut mig i vattnet säger han^^

Badar med Simon,Joel,Alexander,Ante & Pelle.Har jätte trevligt & Roligt :)

Vi ska även sova i tält någon dag nu i sommar Alltså Jag,Pelle,Ante,Alexander,Simon,Joel & Jag hoppas att Vicktoria vill och får sova i tält också annars så måste jag sova i ett tält ensam,haha^^. Lägger ut ett inlägg lite senare också för nu så kastar han i mig snart^^ Även att detta är mitt första inlägg från mobilen! :)

Kramizar!<3

Av Ewelina - 7 juli 2010 11:30



Min mamma fyller år idag så grattis till henne.Kramizar! 








Haha,hittade ingen annan bra så fick bli denna låt,Fast det svänger ju om den^^

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards