EVVI

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Ewelina - 30 juli 2010 23:00

Godnatt alla läsare!


Innans jag gå och lägger mig så ska jag göra ett litet inlägg.

 

Sitter nu och dricker vanilj-te,har nyss suttit och tittat på 3 filmer.

Först så såg jag Water horse (rekomenderar er att se) sedan på Spirit med lillebror.

Emanuel och jag tyckte Water horse var den bästa filmen,Spirit har jag sett när jag var mindre men tittade på den för att han ville.Sedan så gick vi in och åt blåbär/hallon paj.efter den så började det en ganska bra film på tv'n som hela familjen tittade på.^^

 

 Om ni vill se filmen Water Horse så kan ni gå in på youtube

 genom att klicka på denna länk:

http://www.youtube.com/watch?v=z70EmtQBfxk

Denna länk är part 1.

Och sedan kan ni/du fortsätta med; part 2,3,4 o.s.v

(Obs! går bara med engelska och det är utan text.)


Se trailer här:




Av Ewelina - 30 juli 2010 14:02

Regnigt väder igen! ska det någonsin ta slut?


Idag regnar det igen,igår regnade det också

men hoppades på att det skulle vara bättre väder idag,men icke.

Det är även snart slut på sommarlovet

så varför kan det inte bli vackert väder nu igen!

Även att jag har bestämt mig för att börja träna/dansa igen

så att jag inte går upp i vikt,även att jag ska börja äta lite mer hälsosam mat.

Eller försöka i alla fall.^^

     

Av Ewelina - 30 juli 2010 11:00

     


Dagens låt:Hey kitty kitty

En låt som s club 7 sjunger.

Ni börjar väl bli trött på att jag bara lägger ut

låtar som dom sjunger kanske?

Men nästa gång blir det någon annan,

kan bara inte låta bli att lyssna på dem.^^


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards