EVVI

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ewelina - 4 juli 2010 22:09

Fick precis veta att en gång för några år sedan så var mamma och pappa och tittade på en herrgård i långvind,pappa sa att om mamma inte hade sagt nej så hade vi bott där nu.Först så trodde jag inte att det var sant men om vi hade bott där nu så hade vi haft: Ett balrum,en egen damm,en liten ö med en stuga på,24 kakel-ugnar,två stora matrum,7 badrum och en jätte stor tomt.Tänk att fått bo där nu,så stort och vackert hus man fått bott i,även att vi hade fått det huset billigt ( 100 000kr) 

Men nu så ville inte mamma flytta dit den gången så nu är det inget att prata om igentligen   

även att jag inte hade fått träffa dessa underbara vänner jag har^^

men ändå synd att vi inte hade bott där.


här kommer ett par få bilder som jag fick tag på internet på herrgården:  


        

    

Av Ewelina - 4 juli 2010 19:23

Usch vilket väder!

Grått och mulet tycker inte jag om,det blir så dystert då.Även att man blir trött och orkar inte göra något.Söndagar säger jag bara^^


Idag har jag huvudvärk,så orkar nästan inte sitta upp.Skulle igentligen följt med bröderna,deras kompisar och våra 4-männingar och badat,men orkar inte.Så därför frågade jag om jag fick baka något men vet inte om jag orkar göra det häller.Idag har man sätt "Alice in wonderland" 2 gånger.Såg den ju igår också och jag vill bara säga att den är värd att se på!  mamma ska väl snart åka och lämna tillbaka den,så måsta ju titta på den några fler gånger innans,haha.^^


  


Miley Cyrus får stå för bilden idag.bara för att jag totalt älskar hennes hår,ansikte och stil.Även att hon är grym! Miley Cyrus forever!<3

För er som inte viste så är jag ett stort fan av Miley!^^

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards