EVVI

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Ewelina - 28 juli 2010 23:45

Hello again!


Som jag sa tidigare så skulle jag ta dagen som den kommer.Men det gjorde jag inte för jag glömde att jag skulle baka Cupkakes idag.Så bakade sånna.

Sedan efter det städade jag i köket

och gjorde Hamburgare till kvällsmat, duktig jag är då^^

Men nu ska jag dra in i duschen

klockan är ju igentligen halv 1 på natten(Men går inte ha inlägget på rätt tid/plats)

så Elias fyller år senare idag^^ haha.Godnatt

 

Bilder från idag:

              

Först på förmiddagen:     Var ute med kaninerna idag :)       Lilla söta Elias och Emanuel :)<3  

Och mammas fina blommor :)


Sedan vid kvällen:

     In i ugnen :)   Efter 15 minuter,Mums! 

   

Och:hokus pokus filiokus,Mina underbara bakelser! :) hade kunnat gjort finare men hade inte tillräckligt med grejer till det som ska vara ovanpå.^^

Fast dom gula vart fin tycker jag^^

Av Ewelina - 28 juli 2010 11:45

Hello!


Idag är det ett ganska varmt väder här i bjuråker.Men själv har jag inte varit ute nå mycket idag.

Mamma och Pappa har åkt till stan så är ensam hemma,dom ska ju köpa presenter till Elias som fyller år i morgon! :)

Men i alla fall,Idag vet jag inte hur dagen kommer se ut.Så får ta den som den kommer.Men tror jag ska städa mitt rum nu så hörs senare!'


  

Av Ewelina - 28 juli 2010 10:15



S club 7: "S club party"

  


Jag gillar alla låtar som S club 7 har gjort,så det spelar ingen roll vilken jag lyssnar på.

Men ni som inte har hört dom förut så är denna låt bra till att lyssna på,eller den andra som jag lade upp förra gången "Bring it all back" heter den.

  


Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards