EVVI

Alla inlägg under juli 2010

Av Ewelina - 28 juli 2010 11:45

Hello!


Idag är det ett ganska varmt väder här i bjuråker.Men själv har jag inte varit ute nå mycket idag.

Mamma och Pappa har åkt till stan så är ensam hemma,dom ska ju köpa presenter till Elias som fyller år i morgon! :)

Men i alla fall,Idag vet jag inte hur dagen kommer se ut.Så får ta den som den kommer.Men tror jag ska städa mitt rum nu så hörs senare!'


  

Av Ewelina - 28 juli 2010 10:15



S club 7: "S club party"

  


Jag gillar alla låtar som S club 7 har gjort,så det spelar ingen roll vilken jag lyssnar på.

Men ni som inte har hört dom förut så är denna låt bra till att lyssna på,eller den andra som jag lade upp förra gången "Bring it all back" heter den.

  


Av Ewelina - 27 juli 2010 22:45

Hejsan alla läsare!


Idag har det varit en ganska bra dag,har blivit friskare dessutom! :)


Först när jag vaknade (ungefär vid 10:00) så tvättade jag håret och sminkade mig med maskara,sedan frukost.Efter det så hjälpte jag Emanuel med att baka muffins.sedan vikte jag tvätt.Efter det så gjorde jag,Emanuel & Simon oss i ordning för att Cykla och plocka blåbär.När jag kom hem så var Jane här. Jane satt vid datan medans Jag och Manne ränsade bär.Sen vart jag barnvakt åt Manne,så Jane,jag och Manne gick och plockade mer bär.Även att jag fick myggbett alldeles intill ögat och jag är ju alergisk dessutom så det svällde upp.Men det är borta nu det var det nästan innans Jane jag Och Joel åkte buss till Delsbo och handlade ingredienser till Cupkakes.Jag och jane gick hem till henne och såg på en film medans vi väntade på bussen ,tror filmen heter "Princess of Thieves".Rekomenderar er att se den!

Sedan när vi kom hem igen kvart i 8 så dansade vi lite sedan skrev vi en början på en till låt.Sen var det dags att åka hem för henne.Så nu sitter jag här och ska se på "suburban girl" som jag fick låna av Jane.sedan ska jag lägga mig.Kramisar


  

Av Ewelina - 26 juli 2010 13:03



                                    






Det ser så himlans sött ut när en gris och en tiger ligger och gosar,fast på denna bild ser det ut som om tigern sover^^ Grisen är nog den gulligaste gris jag har sätt hittills :)

Det ser ut som om dom har riktigt mysigt i alla fall.

  

  

Av Ewelina - 26 juli 2010 12:53

Idag är det inte så härligt väder häller,likadant som igår ungefär.

Mår dåligt och är trött,så ska nog gå och lägga mig i sängen en stund innans det blir mat. även att jag är hel rosa i kläderna idag,har mjukis byxor och ett linne och strumpor så det får bli en slapp dag idag. Ni får ha en trevlig dag!

   

Bjuder på en liten men flummig bild.^^  

Av Ewelina - 25 juli 2010 21:00

Vaknade typ klockan 11.45 idag,är trött och känner mig inte helt frisk bröderna borde ha smittat mig ,hatar må dåligt!^^

Jag har nyss legat och sovit igen somnade i sängen med Elias när vi lekte att vi lekte med spöket laban,haha^^ Elias och jag sov i ungefär 2-3 timmar i Emanuels säng.Trisse och Elvira har nyss varit här med deras små ungar dessutom,dom hade köpt godis också till oss barn/tonåringar.Så jag och Elias fick något gott när vi vaknade :) Men nu så ska jag gå in och titta på "Det okända" sedan ska jag duscha och gå å lägga mig,igen^^.Kramizar!



Av Ewelina - 24 juli 2010 15:00

Lördag idag.


Idag så har det inte hänt så mycket,förutom att jag har nyss kommit hem från Linda som jag sov över hos inatt. Marlene skutsade hem mig,så snällt av henne :)

Mamma och pappa är i stan med mina bröder så är ensam hemma.Ska gå in och äta någon nu,byebye!


  


Av Ewelina - 23 juli 2010 12:30

Shaa!


Idag så har man varit med Syrran till Hudik och handlat,Även att man gick på bio och tittade på Twilight,som var hur bra som helst :)

Och nu så är jag hemma hos henne och ska snart äta grillat som Jonny lagar,alltså hennes kille.Sedan så ska vi titta på film och äta godis även att vi ska spela 500,ett kortspel för er som inte vet vad det är.

här kommer några bilder:

Basketbollen är till Elias när han fyller år :)

                




Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards