EVVI

Alla inlägg under juli 2010

Av Ewelina - 22 juli 2010 13:50

Vaknade klockan 7 idag och gick o duscha.Sedan så  kom Moster från Umeå och hennes Man & kusinerna eller vissa av dom för Julia stannade hemma hon fick inte plats i bilen,tråkigt.^^  Har ätit mat nyss och ska lägga mig o lyssna på musik en stund,man blir trött av detta trista väder.^^ 


  

                                                  
        

Av Ewelina - 19 juli 2010 13:45

       Har inte lagt ut veckans sötis på någon vecka nu så får bli × 2 denna gång då.




  

Katt och apa. Best friend?

Haha,visst är dom så söta tillsammans? ^^

Jag skulle bara vilja kliva in i bilden och lekt med dom där två sötnosarna.^^  

Av Ewelina - 18 juli 2010 21:30

Just nu så är jag,Vicky & Jane vid stämman,sitter och lyssnar på dålig musik. I kväll så ska jag och Vicky sova i husvagn,skönt att komma bort från hemmet någon dag^^


Här är en liten Video från stämman:


Det är inte så roligt på stämman men finns inget att göra just nu.^^

Av Ewelina - 18 juli 2010 18:15

Hoppsan,har tyvär inte lagt ut något inlägg på några veckor nu 

 Har inte haft en data-kabel på länge .


Idag så har jane varit här,Så Jag,Jane,Joel och Simon har varit och badat,

Inte för att det har varit så fint väder menmen.


här kommer en liten video från idag.


Av Ewelina - 16 juli 2010 12:45

  

   


           Grattis Joel 14 år idag!

                Hoppas du får en trevlig dag! :)

 

                     Blir till att äta massor av tårta idag då,mums!^^

Av Ewelina - 9 juli 2010 12:28


Dagens låt är en ny popgrupp som jag har hittat,eller den är inte ny för dom startade gruppen för några år sedan och splittrades 2003.Fast för mig är den ny.^^

I alla fall,den är bra!


S club 7:Bring it all back.

  

Av Ewelina - 9 juli 2010 12:10

Hejsan alla läsare!


Idag så vaknade jag klockan 10.00 tidigare än igår i alla fall.^^

Har nyss legat och solat en långstund fast nu så gömde sig solen under ett stort moln,Jane kommer väl typ kvart i ett idag.Så kanske blir till att bada då? Och sola förstås.^^

Det som är tråkigt med denna dag är att Pelle och Ante åker hem till sin mamma i kväll i en vecka,och att det är hur många bromsar som helst här idag.Men nu ska jag ut och sola igen en stund för solen kom fram igen.


  

Av Ewelina - 8 juli 2010 23:45

Hello,har inte gjort någon på hela dagen och då menar jag inget.


Vaknade klockan 13.00 idag sedan upp gjorde mig i ordning satte mig vid datan en stund och sedan har jag följt med till Delsbo och suttit i bilen.fast bakat har jag.sedan slappat framför tv'n och nu så ska jag hoppa ner i sängen och sova så jag kommer upp tidigare i morgon,Jane kommer och då vill jag vara klar och kunna sola lite innans hon kommer,om det är soligt väder såklart.^^

Godnatt!

  

Presentation


Hej!

Mitt namn är Ewelina
Är född i Hudiksvall(Gävleborg)
år 1995 den 17 April.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards